Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pro TV a avut venituri mai mici dar și-a îmbunătățit performanța economică

Compania Pro TV SRL a avut venituri nete de 32 milioane de dolari în trimestrul al treilea, mai mici cu 13,9% față de perioada similară a anului trecut, și de 109,5 milioane de dolari pe primele nouă luni ale anului 2015, cu 11,3% mai mici decât în 2014, potrivit ultimului raport financiar al companiei americane CME, informează Media Expres.
92. ProTV

Performanța companiei care operează televiziunile din grupul PRO TV s-a îmbunătățit însă la capitolul veniturilor înaintea deprecierii și amortizărilor (OIBDA), bilanțul pe trimestrul al treilea 2015 înregistrând 6,9 milioane de dolari, o creștere de 42,3% față de 4,8 milioane de dolari în perioada similară a anului trecut.

OIBDA pe primele nouă luni ale anului 2015 a fost de 25,7 milioane de dolari, față de 20,9 milioane în 2014, reprezentând o creștere de 22,6%.

Conducerea CME notează performanța companiei care a intrat pe profit la nivel internațional și pune rezultatele pozitive pe seama creșterii cu 7% a piețelor de publicitate din toate cele șase țări în care operează (inclusiv România), în primele nouă luni ale anului 2015.

Scrie un comunicat de presă!

Veniturile TV din publicitate au crescut cu 8% la o rată de schimb constantă și cota în piața de publicitate a CME a crescut în patru din șase țări, în primele nouă luni ale anului 2015.

Audiențele televiziunilor operate de companiei au crescut în cinci din șase țări în prime time și de asemenea în trimestrul al treilea din 2015 CME a inversat influența negativă a taxelor din trimestrul al patrulea 2014 și trimestrul întâi 2015 generate de investigația privind activitatea companiei din Romania, taxe care au fost excluse din calculul OIBDA.

Îmbunătățirea cash flow-ului reflectă o îmbunătățire la nivelul operațiunilor, plata datoriilor și normalizarea capitalurilor de lucru.

CME operează 34 de televiziuni în șase țări (Bulgaria, Croația, Cehia, România – inclusiv Republica Moldova, Slovacia, și Slovenia) cu o populație de aproximativ 50 de milioane de oameni.

Ziarele naționale cu cele mai mari venituri din publicitate (9 luni 2015)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii