Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pro TV a avut un profit record de 23,5 milioane de euro în 2015. Kanal D și Antena 3 sunt pe profit. Restul pieței TV este „caz de targă”

Pro TV SRL a raportat în 2015 cel mai mare profit de pe piața TV: 23,5 milioane de euro. Kanal D a raportat pentru prima dată profit de când activează în România: 1,42 milioane euro. Și Antena 3 a raportat profit: 0,83 milioane de euro. În rest, piața TV din România este pe pierdere și copleșită de datorii.
televiziune buna

Cifra de afaceri a companiei Pro TV SRL a fost de 143,2 milioane de euro în 2015, potrivit datelor de bilanț apărute recent la Ministerul Finanțelor Publice. Afacerile grupului american CME în România au crescut cu 6,7% față de anul 2014.

Profitul de 23,5 milioane de euro al Pro TV SRL se poate explica prin vânzarea rețelei de radio și a studiourilor Media Pro din Buftea. Dar Pro TV SRL a avut datorii de 119 milioane de euro la finele anului trecut.

Antena TV Group, societatea care operează Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZU TV, a avut o cifră de afaceri de 60 milioane de euro și pierderi de 3,7 milioane euro. Afacerile companiei familiei Voiculescu au scăzut cu doar 2,3% față de anul precedent, în timp ce pierderile s-au redus de la 13 milioane de euro în 2014 la 3,7 milioane euro în 2015.

Kanal D, televiziune deținută de Dogan Media International, a înregistrat pentru prima dată profit de când activează în România: 1,42 milioane euro, la o cifră de afaceri de 20,2 milioane euro. Cifra de afaceri a companiei este mai mare cu 10,8% față de 2014, datoriile la finele anului trecut ajungând la 19,6 milioane de euro.

Cifra de afaceri a firmei Antena 3 SA a crescut cu 5% față de 2014, iar profitul a atins 800.000 de euro în 2015 față de 206.000 euro în anul precedent.

Pentru anul 2015, se constată o creștere a datoriilor companiilor care operează principalele televiziuni comerciale din România. Cele opt firme monitorizate de Forbes România (fără Televiziunea Română) aveau la finele anului 2015 datorii în valoare de 315,5 milioane de euro, în timp ce valoarea totală a creanțelor se ridica la 110,5 milioane de euro

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii