Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pro TV a avut un profit operațional de 18,8 milioane de dolari în trimestrul I 2018, în creștere cu 30,7% față de aceeași perioadă a anului trecut

Compania Pro TV SRL, parte a grupului american Central European Media Enterprises (CME), a realizat în primul trimestru al acestui an venituri de 45,96 milioane de dolari, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă a anului trecut.
pro-tv-logo-mare

Pro TV SRL, care operează licențele Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro Gold, Pro Cinema, MTV România, Pro TV Internaţional şi Pro TV Chişinău, a obținut un profit operațional înainte de deducerea deprecierilor şi amortizărilor (OIBDA) în valoare de 18,89 milioane de dolari, mai mare cu 30,7% față de trimestrul I 2017. Este cel mai mare profit dintre cele patru entități pe care CME le mai deține în Europa Centrală și de Est (Cehia, Slovacia, România și Bulgaria). În Cehia, OIBDA a fost de 15,3 milioane de dolari, cu venituri de 51,5 milioane de dolari (cele mai mari din grup).

Grupul CME a realizat venituri de 139,1 milioane de dolari, în creștere cu 24,6%, și OIBDA de 30,6 milioane de dolari, mai mare cu 45,4% față de aceeași perioadă a anului 2017.

VEZI CUM S-A ÎMPĂRȚIT PIAȚA DE PUBLICITATE ÎN TRIMESTRUL I 2018

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii