Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pro TV a pariat numai pe meciurile Stelei

steaua-bucuresti.jpg
Cel mai urmărit meci transmis de Pro TV, în ultimul sezon fotbalistic, a fost FC Copenhaga - Steaua București, partidă decisivă din grupele Europa League. Meciul a avut o audiență medie de 1.511.000 telespectatori pe minut (14,4% rating, la nivel urban).

În toamnă, Pro TV a difuzat doar șapte meciuri de fotbal. Dar toate au fost ale Stelei, șase din grupa Europa League și una din calificarea în grupele aceleiași competiții. Cele șapte partide au depășit fiecare pragul audienței de un milion de telespectatori la nivel urban. Pro TV a pariat la sigur pe Steaua, echipa din Ghencea având cei mai mulți suporteri din țară.

În topul audienței s-a plasat FC Copenhaga – Steaua București, partidă care a adus Pro TV-ului și cele mai mari venituri din publicitate, în funcție de punctele de audiență livrate pentru reclamele transmise: 87.000 de euro (estimare „Forbes România”).

Următoarele două locuri au fost ocupate de meciurile din deplasare ale Stelei la VFB Stuttgart și Molde, cu o medie de 1.485.000 telespectatori pe minut (14,1% rating), respectiv 1.472.000 (14%). De remarcat că cele trei meciurile din deplasare susținute de Steaua în grupa de calificare au avut audiențe mai mari decât cele de pe teren propriu. Cea mai slabă confruntare în topul audienței a fost Steaua – FK Ekranas (din calificările în grupă), cu 1.102.000 de telespectatori pe minut (10,5% rating).  

„Forbes România” estimează că cele șapte partide difuzate de Pro TV au generat venituri din publicitate în valoare de 440.000 de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii