Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Primul supermarket pentru bebeluși din România, Bebesupermarket Militari, investește într-o drogherie

Bebesupermarket Militari a anunțat deschiderea unei drogherii prin intermediul căreia clienții vor avea acces la o diversitate de produse, inclusiv produse farmaceutice eliberate fără prescripție medicală, potrivit companiei.
afrodita

Deschiderea drogheriei din cadrul Bebesupermarket Militari marchează încă o etapă în dezvoltarea businessului care intenționează, în viitorul apropiat, să importe direct o serie de produse și să mai deschidă un magazin, cel mai probabil în afara Bucureștiului.

„Decizia de a deschide o drogherie a venit ca urmare a cererilor formulate de către clienții noștri. Drogheria va pune la dispoziția clienților produse farmaceutice care pot fi comercializate fără rețetă, atât pentru copii, cât și pentru adulți, dar și dispozitive medicale și teste de sarcină”, a explicat Afrodita Pîrcălăbescu, acționar al Bebesupermarket Militari.

Pe lângă lansarea drogheriei, Bebesupermarket Militari se pregătește să se lanseze și online, începând din această toamnă, astfel încât să le poată oferi acces la întreaga sa gamă de produse părinților cu copii mici din întreaga țară.

„Plecând de la experiența mea de mamă, am văzut cât de greu e să găsești tot ce ai nevoie pentru un nou născut sau copil până în 4 ani. Așa încât, atunci când s-a ivit oportunitatea, m-am alăturat cu mult entuziasm unui grup de prieteni, printre care și Dragoș Vladu și am deschis un magazin dedicat produselor baby. Ne-am dorit să fie un concept nou, diferit de magazinele clasice”, spune Afrodita Pîrcălăbescu.

Lansat pe piață drept răspuns la nevoia familiilor cu bebeluși de a găsi într-un singur loc tot ce își doresc pentru copilul lor, Bebesupermarket Militari este dispus pe un singur nivel și construit după modelul supermarket-urilor, suprafața de expunere pentru produse  fiind de peste 1.000 metri pătrați. Magazinul are o ofertă de peste 15.000 de produse accesibile direct la raft, organizate pe categorii și subcategorii pentru a ușura căutările cumpărătorilor.

„Deși cheltuielile sunt substanțiale, având în vedere suprafața ocupată și echipa de peste 40 de angajați, am reușit să devenim profitabili la doar câteva luni de la lansare, după care magazinul a crescut constant, ajungând în al doilea an de activitate la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro”, adaugă acționarul Bebesupermarket Militari.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii