Andreea Mihai (Carrefour): „Omul de marketing trebuie să fie în permanență la curent cu ultimele noutăți de pe piață, inclusiv cu noile tehnologii apărute”
Mihai, care deținea funcția de Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate și Dinamică Comercială & Pricing, a anunțat că, de la finele lunii noiembrie, călătoria ei alături de Carrefour se încheie.
„După peste 17 ani de ritm intens și pasionant, simt nevoia de o schimbare. De la primul magazin deschis în 2001 și până azi, când Carrefour România are peste 300 de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, online, aplicația Bringo) și peste 17.000 de angajați, fiecare zi a reprezentat o nouă provocare. A fost o aventură superbă, în care am învățat continuu. Am avut alături o echipă de oameni pasionați, o a două familie și cărora țin să le mulțumesc enorm! În egală măsură, mulțumesc tuturor colegilor din marea familie Carrefour, unde spiritul este unic! Inovație, încredere, transparență, dinamism. Și acest spirit face diferența. Plec cu un bagaj de amintiri extrem de frumoase“, a mai spus Mihai.
Andreea Mihai, Locul 39 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Aceasta nu a anunțat care va fi următorul pas în carieră.
Cover Story: Liberté, créativité, business, bonheur
Carrefour a avut anul trecut o cifră de afaceri netă de 1,5 miliarde de euro în România, în creștere cu 23,5% față de anul anterior. La finalul anului trecut, Carrefour opera în România, o rețea de 298 de magazine, dintre care 32 de hipermarketuri, 213 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate.