Cautare




, Contributor

Social Media Coordinator

SmallBusiness |
|

Primul lucru pe care trebuie să-l îmbunătățești în startup-ul tău

howtoweb-letsgrowtogether.jpg
David Bizer, fost căutător de talente la HackFwd sau "Talent Geek", cum se intitulează, și speaker la How to Web 2013, recomandă startup-urilor să se concentreze pe oameni, dar să nu piardă din vedere procesul. 
Bizer subliniază importanța oamenilor dintr-un startup, aceștia fiind din punctul lui de vedere unul din elementele esențiale. Din nefericire însă, nu există o rețetă secretă pentru alegerea fondatorilor potriviți, spune el, nici nu se poate determina din start dacă un fondator va avea sau nu succes.

În startup-urile cu care lucrează, el caută fondatori implicați 100% în proiectul lor, susținând că trebuie să te concentrezi pe dezvoltarea startup-ului și pe nimic altceva. Nu este de acord cu cei care au în paralel un job sau alte proiecte, pentru că asta le reduce concentrarea pe dezvoltarea startup-ului. "Vreau pe cineva care să-și dorească să escaladeze Everestul, și, mai mult, să escaladeze Everestul fără oxigen," spune el.

Bizer atrage atenția și asupra comunicării din cadrul unui startup. Startup-urile care au 30 sau 40 de angajați sunt inevitabil dezorganizate și au probleme de comunicare, spune el. Bizer subliniază că fondatorii nu comunică cu angajații atât de bine cum își imaginează, mai ales din moment ce comunicarea e adesea amânată, ea având nevoie de elemente care îi sperie adesea pe fondatori: vorbitul direct cu oamenii, organizarea ședințelor și informația concretă pe care trebuie să o transmită.

Pentru a sublinia importanța comunicării, Bizer adaugă că fondatorii își doresc ca angajații să se implice 100% și să meargă în direcția pe care și-o doresc fondatorii pentru companie, nu în direcția pe care își imaginează ei că ar trebui să o urmeze, și pentru a atinge acest obiectiv, comunicarea este primul pas.

Bizer recomandă organizarea de ședințe săptămânale. În plus, fondatorii trebuie să organizeze ședințele în așa fel încât să aibă impactul dorit asupra angajaților, recomandă el. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii