Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Prima TV a ales corect strategia pentru filmele din prime time: fără violență!

rec_tv_2.jpg
Oferta de filme artistice a televiziunii Prima TV, în anul 2012, a vizat cu precădere filmele de familie, spre deosebire de Pro TV și Antena 1, unde au predominat violențele. Este o dovadă ca se poate face rating și fără pumni sau împușcături!

Prima TV a difuzat 195 de filme artistice în prime time, în perioada 1 ianuarie – 15 decembrie 2012. Dintre acestea, „Prinț și cerșetor”, o producție a anului 2000, a fost filmul care a înregistrat cea mai mare audiență la Prima TV, cu o medie de 471.000 de telespectatori pe minut (4,5% rating urban). Este singurul film a cărei audiență a depășit pragul de 400.000 de telespectatori la nivel urban.

Alte două „filme de familie” s-au plasat în topul audienței: „Ocolul pământului în 80 de zile”, cu o audiență de 339.000 de telespectatori pe minut (3,2% rating) și „Charlie și fabrica de ciocolată”, cu o medie de 326.000 de persoane din mediul urban (3,1% rating). Prima peliculă, o comedie de aventuri din 2004, l-a avut protagonist pe Jackie Chan, în timp ce de-a doua, produsă în 2005, i-a avut în rolurile principale pe Freddie Highmore și Johnny Depp.

Tot un film de familie a ocupat locul patru în clasamentul audienței la Prima TV: „Echipa de căței”, cu 316.000 de telespectatori pe minut (3% rating). De abia pe cinci s-a plasat un thriller: „Viperele ucigașe”, producție 2008. Surprinzător, imediat în top, s-a aflat filmul românesc „Profetul, aurul și ardelenii”, care a făcut 2,8% rating urban, adică 296.000 de telespectatori pe minut.

Cel mai slab film în topul audienței a fost „Nirvana”, un film SF, care a fost urmărit de 29.000 de telespectatori pe minut (0,3% rating urban).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii