Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Prima campanie TV pentru PPT

PPT (Prețuri Pentru Tine), o rețea de magazine de îmbrăcăminte și încălțăminte din din România, și Jazz au lansat primul spot TV din istoria companiei.
Preturi pentru tine

Pornind de la un brief ce presupunea construirea de awareness și brand equity pentru brandul PPT, agenția de publicitate Jazz a ales să spună o poveste cu umor și relaxare. O propunere care a dat naștere nu doar unei campanii, ci a unui personaj vesel și versatil.

Spotul TV poate fi văzut AICI.

Irina Pencea, partner Jazz, a declarat: „Este o experienta diferită când lucrăm pentru companii antreprenoriale românești și când avem ocazia să interacționăm chiar cu cei care au creat business-ul. Ne-a plăcut cum a demarat acest parteneriat și suntem mândri să fim agenția în mâinile careia au pus premiera pe scena comunicării”.

La rândul său, Andrei Stanciu, copywriter Jazz, a spus: „Pepe s-a născut dintr-un joc de cuvinte. Am aflat ca majoritatea clienților Prețuri Pentru Tine preferă denumirea PPT, informație care a reprezentat un insight foarte ofertant pentru echipă”.

Echipa Jazz care a realizat campania este formată din: Andrei Stanciu – copywriter, Valentin Suciu – Creative Partner (de asemenea și regizorul spotului), Cristina Lungu – Account Executive, Loredana Banica – Client Service Director.

S-au alăturat campaniei: agenția de media Spoon Media, casa de producție Multimedia Est. Regizorul a fost Valentin Suciu.

Jazz a creat execuțiile video pentru TV și online în România și Republica Moldova, care vor rula începând cu 25 august până la finalul lunii octombrie.

PPT reprezinta o rețea de peste 140 de magazine de îmbrăcăminte și încălțăminte extinsă în majoritatea județelor din România, aflată în plină expansiune.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii