Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Prima campanie de comunicare ING Bank pentru serviciile ce vizează IMM-urile se derulează în print și online

ING IMMM - Cofetar
Rusu+Borțun Brand Growers, agenție de strategie şi creație de brand, a realizat identitatea segmentului de servicii dedicate IMM-urilor (întreprinderi mici și mijlocii) al ING Bank și prima campanie de comunicare a acesteia.

Spre deosebire de serviciile de retail și de corporate ale ING Bank, segmentul de servicii dedicate IMM-urilor era mai puțin cunoscut publicului. Mai mult, ING Bank își dorea să-și transpună valorile proprii în raport cu IMM-urile. Printre aceste valori se numără transparența (condiții de colaborare clare și ferme), profesionalismul și mobilitatea prin performanța serviciilor de e-banking.

Astfel, pentru a stabili o poziționare a fost nevoie de reinventarea segmentului IMM: dacă toate companiile mici și mijlocii își doresc să crească, doar o parte dintre ele se gândesc cum să crească sănătos. Serviciile ING Bank sunt dedicate segmentului de antreprenori cu o astfel de abordare, banca adresându-se acum și afacerilor mici și mijlocii care vor să se dezvolte sustenabil, respectându-și propriile principii.

Campania de comunicare a noii identități își propune să reînnoiască percepția pe care piața o are față de serviciile băncii. Dacă până acum ING Bank era văzută în general ca o bancă pentru companiile mari, campania vine să completeze această informație și să transmită faptul că ING Bank este dedicat in egală măsură și IMM-urilor determinate să se dezvolte sănatos.

În centrul campaniei se află o serie de vizualuri care prezintă exemple de afaceri mici și mijlocii și totodată motivate, din portofoliul ING Bank – o brutărie, o croitorie și un atelier de tâmplărie -, care arată că, indiferent de etapa de dezvoltare în care se află, lucrează cu ING Bank. Toate elementele din compoziția print-urilor sunt realizate manual, în funcție de specificul afacerii (pentru brutărie literele sunt realizate din aluat, sau desenate în făina, pentru atelierul de tâmplărie, literele sunt realizate din lemn, iar pentru croitorie din material textil).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii