Cautare




, Contributor

ForbesCars |
|

Prezentat la New York: Chevrolet Camaro facelift

2014-Chevrolet-CamaroZ28-002.jpg
GM a fost pe val la New York. Marca Chevrolet a prezentat facelift-ul pentru Camaro și un vârf de gamă special gândit pentru circuit.

După cum ne așteptam, Chevrolet a adus la New York un Camaro modificat la nivel de detalii. Facelift-ul pentru 2014 va ieși la vânzare în America anul acesta dar pentru Europa așteptăm comunicarea oficială. Modelul destinat pieței noastre va fi ușor modificat față de cel american dar doar la nivel de detalii extrem de mici.

Camaro facelift a fost prezentat la New York ca versiunea SS și se prezintă cu blocuri optice față și spate noi precum și cu o capotă a motorului restilizată pentru îmbunătățirea aerodinamicii. Mai puteți observa mici modificări estetice pentru grilă, spoilere și jante. La interior singura modificare anunțată este îmbrăcarea tabloului de bord în piele. Motorizările anunțate sunt V6 de 3.6 litri cu 323 CP, V8 de 6.2 litri cu 426 CP și 6.2 supra-alimentat cu 550 CP.

Vedeți aici galeria foto cu Chevrolet Camaro facelift.

Surpriza de la New York a fost însă Camaro Z/ 28 un vârf de gamă dedicat celor care ies mult pe circuite. Z/ 28 este un facelift 2014, desigur iar tehnic este mai ușor decât ZL1 și setat pentru circuit. Toate elementele de caroserie au fost studiate aerodinamic și vor fi disponibile doar pe această versiune. Chiar și anvelopele standard cu care va fi livrată mașină sunt destinate circuitelor – Pirelli PZero Trofeo R. Motorul V8 LS7 are cilindreea de șapte litri, fiind astfel cel mai mare motor aspirat montat pe această generație de Camaro. El dezvoltă 500 CP și 637 Nm și este cuplat exclusiv unei transmisii manuale cu șase rapoarte. Chevrolet susține că la o comparație directă pe același circuit, Z/ 28 este mai rapid decât ZL1 cu trei secunde…

Sistemul de frânare este special construi de Brembo pe mașină a fost montat un nou diferențial cu patinare limitată și suspensii mai sport. Amortizoarele vor fi reglabile manual. Z/ 28 este mai ușor cu 136 kg decât ZL1 deoarece la interior au fost folosite elemente noi mai ușoare – scaune Recaro pentru față și o banchetă spate construită din elemente mai ușoare. Altfel, pentru reducerea greutății a fost montată o lunetă de două ori mai subțire… Z/ 28 se va vinde din 2014 și va fi ațintit direct asupra lui Mustang Boss, omologul său de la Ford…

Puteți vedea toate fotografiile oficiale ale noului Z/ 28 la acest link.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii