Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Prezent la „Nocturnele” de la TVR 1, Robert Turcescu n-a câștigat telespectatori de la B1 TV

robert_turcescu.jpg
Prezența ziaristului Robert Turcescu la „Nocturne” (TVR 1) a adus emisiunii cea mai mare audiență din noul sezon: o medie de 95.000 de telespectatori pe minut la nivel național. În timpul difuzării, TVR 1 a câștigat 25.000 de telespectatori de la B1 TV, dar a pierdut 35.000 în favoarea acestei televiziuni. Avantaj Banciu! 

Dialogul înregistrat Marina Constantinescu – Robert Turcescu de la TVR 1 s-a suprapus cu evoluția în direct a lui Radu Banciu pe B1 TV. Confruntarea „Nocturne” – „Lumea lui Banciu” a adus un câștig de 10.000 de telespectatori canalului de știri.

Dar vedeta de la B1 TV, aflată în „deplasare” la acea oră pe „terenul” TVR 1, se poate lăuda că a furnizat „Nocturnelor” cea mai mare audiență de până acum: 95.000 persoane pe minut (0,5% rating) la nivel național, peste edițiile în care „au jucat” Marisu Tucă, Emil Hurezeanu sau Mihai Gâdea.

Cu acest rating, TVR 1 s-a plasat sub Kanal D („WOWbiz” – 1.300.000 telespectatori), Antena 1 (filmul „Biblia” – 812.000), Pro TV (serialul „Dexter” – 403.000), Antena 3 („În gura presei” – 316.000), Prima TV, Disney, Pro Cinema… Ratingul canalului public a fost mai mic și decât al stației B1 TV, unde Banciu a realizat o audiență de 164.000 de telespectatori pe minut.

Firește, nu se poate compara ratingul discuției „elitiste” de la „Nocturne” cu cel al „pamfletului” de la B1 TV sau al emisiunii-tabloid de la Kanal D.

Demnă de urmărit este migrația telespectatorilor. Astfel, „Nocturnele” au suferit pierderi în favoarea televiziunilor TVR 2 (50.000 de telespectatori), România TV (19.000), Pro TV (3.000), CBS Reality (16.000), Acasă Gold (7.000).

TVR 1 a câștigat telespectatori de la Kanal D (34.000), Pro Cinema (21.000), Acasă (13.000), Antena 3 (5.000), Prima TV (9.000), Discovery (7.000), National Geographic Wild (16.000).

Interesant este că între Realitatea TV și TVR 1 nu s-a înregistrat niciun schimb de telespectatori. De asemenea, de pe TVR 1 au plecat 51.000 de persoane la Antena 1 și același număr de persoane au făcut drumul înapoi.  

Sondajele de audiență arată că 23.000 de români au deschis televizoarele pe „Nocturne” și 36.000 le-au închis pe această emisiune.

Bilanțul migrației pe „Nocturne” a fost: 458.000 români câștigați și 463.000 pierduți. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii