Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Presa a avut un tiraj tipărit de 6,97 milioane de exemplare pe ediție, în primul trimestru al acestui an

În perioada ianuarie – martie 2015, valoarea tirajului tipărit al presei scrise s-a menținut la aproximativ 6,97 milioane de exemplare pe ediție iar tirajul difuzat a crescut cu aproximativ 0,4% în comparație cu valorile corespunzătoare trimestrului anterior (octombrie – decembrie 2014), arată ultimele cifre de difuzare ale presei, publicate azi de BRAT.
ziare.jpg

Tirajul vândut al presei a înregistrat o scădere de aproximativ 2,13% comparativ cu trimestrul anterior. Pe site-ul Biroului Român de Audit Transmedia au fost publicate declarațiile de difuzare pentru 103 publicații.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor). BRAT este recunoscut ca reper al pieței de publicitate pentru presă scrisă și mediul online în ceea ce privește rezultatele de audiență, tirajul publicațiilor sau traficul site-urilor web.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii