Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Premiile Gopo au fost urmărite la Pro Cinema de 39.000 de români

premiile-gopo-2013.jpg
Cea de-a VII-a ediție a Galei Premiilor Gopo, eveniment care premiază valorile cinematografiei româneşti, a fost urmărită luni, 25 martie, pe canalul Pro Cinema, de o medie de 39.000 de telespectatori pe minut la nivel național (0,2% rating), conform BPN Blog. Aproape 35,6% au fost persoane cu studii superioare.

Din cei 39.000 de români care au urmărit premiile acordate celor mai bune filme românești ale anului 2012, 25.000 au reședință în orașe, notează blogul agenției BPN România. Pe publicul comercial (18-49, urban), programul difuzat de Pro Cinema a avut un rating de 0,3%, conform măsurătorilor Kantar Media.

Premiile Gopo, cele mai importante distincții acordate în domeniul cinematografiei românești, au fost „strivite” de serialul „Suleyman Magnificul” de la Kanal D (11,4% rating pe targetul comercial), filmul „Teroare nevăzută” de la Pro TV (8,3% rating), filmul „Surogate” de pe Antena 1 (6,1% rating), dar şi de serialul  „Inimă de ţigan”, difuzat de Acasă TV (3,8%), notează BPN Blog.

Clienții publicitari care au ales să difuzeze reclame în cadrul acestui program cu o afinitate mare pe publicul cu studii superioare (index de afinitate – 133%) au fost: Sanofi-Zentiva, Orange, Kraft, Romtelecom, Porche și Gothaer.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii