FacebookTwitterLinkedIn

Din cei 39.000 de români care au urmărit premiile acordate celor mai bune filme românești ale anului 2012, 25.000 au reședință în orașe, notează blogul agenției BPN România. Pe publicul comercial (18-49, urban), programul difuzat de Pro Cinema a avut un rating de 0,3%, conform măsurătorilor Kantar Media.

Premiile Gopo, cele mai importante distincții acordate în domeniul cinematografiei românești, au fost „strivite” de serialul „Suleyman Magnificul” de la Kanal D (11,4% rating pe targetul comercial), filmul „Teroare nevăzută” de la Pro TV (8,3% rating), filmul „Surogate” de pe Antena 1 (6,1% rating), dar şi de serialul  „Inimă de ţigan”, difuzat de Acasă TV (3,8%), notează BPN Blog.

Clienții publicitari care au ales să difuzeze reclame în cadrul acestui program cu o afinitate mare pe publicul cu studii superioare (index de afinitate – 133%) au fost: Sanofi-Zentiva, Orange, Kraft, Romtelecom, Porche și Gothaer.