Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Premieră la Londra: Ogilvy&Mather România a câștigat un trofeu de bronz cu spotul „Miracolul”

Ogilvy&Mather România este prima agenție românească premiată pentru un spot TV la festivalul London International Awards.
miracol.jpg

La cea de a 29-a ediție a festivalului de creație London International Awards (LIA), spotul „Miracolul”, creat de Ogilvy&Mather pentru promovarea Festivalului Internațional de Film de Animație Anim’Est, a câștigat trofeul de bronz în categoria TV/Cinema/Online Film și a fost totodată nominalizat în categoria TV/Cinema/Online Film – Entertainement.

„Miracolul” – spot ce ilustrează într-o manieră inedită puterea animației – este singura lucrare românească intrată pe shortlist și premiată la London International Awards 2014 (LIA).

Spotul „Miracolul” poate fi urmărit AICI.

LIA este un festival internațional ce premiază anual lucrările legendare din publicitate, digital media, producție, design precum și muzică și sunet.

Aproape 15.000 de lucrări provenind din 80 de țări au fost evaluate de către un juriu global în această ediție și mai puțin de 3% dintre intrări au reușit să câștige un premiu.

Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy&Mather, a declarat: „Când se întâmplă o dată este un miracol. Când se întâmplă de mai multe ori pe parcursul unui an atunci ai certitudinea că nimic nu este întâmplător când vorbim de creativitate. Cannes, CLIO, D&AD și acum LIA sunt festivalurile de creație care au recunoscut valoarea acestui proiect și, implicit, pasiunea și dedicația oamenilor care și-au adus contribuția”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii