Rezultatele de audiență au fost obținute prin măsurarea integrată a audienței unei mărci media pe toate canalele pe care aceasta își distribuie conținutul: presa scrisă, site web, pagina de Facebook și aplicație de mobil.
Pentru prima dată rezultatele globale de audiență sunt disponibile și pentru populația din mediul rural, livrările anterioare limitându-se la mediul urban.
Editorii celor 14 produse media își pot cunoaște astfel în totalitate publicul, indiferent de canalul prin care acesta a accesat/consumat conținutul său, obținând informații despre duplicarea între publicul comun de pe două sau mai multe canale, precum și despre notorietatea respectivului produs media.
VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI VÂNZĂRI DE PUBLICITATE – SEMESTRUL I 2016
Dacă până-n prezent informațiile referitoare la audiența unui produs media scris erau obținute separat pe cele două canale importante de difuzare: audiența produsului tipărit și audiența produsului online, în prezent cele 14 produse media, care au decis să realizeze această măsurare integrat în cadrul BRAT, vor putea obține informații la nivelul mărcii, a conținutului produsului media, indiferent de canalul pe care acesta a ajuns la publicul său.
Analizând rezultatele la modul general, se observă că, în general, circa 73% din audiența unui produs media provine din mediul urban și 27% din mediul rural.
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).
Studiul Național de Audiență furnizează rezultate de audiență pentru presa scrisă din România și reprezintă pentru piața de media și publicitate sursa unică a informațiilor referitoare la performanțele presei scrise utilizate în tranzacționarea spațiului publicitar.