Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

IT |
|

Premianţii Nobel ai informaticii

talpes.jpg
 De 2 ani Bitdefender (desprins din 2007 de Softwin)  domină  topurile internaţionale ale soluţiilor de securitate, în faţa unor concurenţi care dispun de mult mai multe resurse materiale. Inovaţia şi  creativitatea sunt armele sale. Compania, prin definiţie inovatoare în domeniul tehnologiilor securităţii informatice, are zeci de patente înregistrate în cele mai puternice pieţe din lume, printre care SUA, Europa de Vest şi Japonia.  „Inovaţia e cea care ne ajută să aducem constant valoare adaugată clienţilor noştri”, spune Florin Talpeş, CEO şi preşedinte Bitdefender, creatorul celui mai cunoscut brand tehnologic din lume, programul de antivirus care a dat numele companiei.

„De la începutul anilor 2000, ne-am poziţionat ca unul dintre inovatorii pieţei de securitate IT/cybersecurity, fiind  primii din lume care am introdus update-ul automat al produselor”, adaugă Talpeş. În 2003 Bitdefender primea Nobelul informaticii, pentru prima oară oferit unei companii din Europa de Est sau Centrală: „IST Prize”, pentru inovaţia  privind comportamentul atacurilor informatice  (Malware Intrusion Detection Advanced System), pe care academicienii din juriu îl descriau ca un produs revoluţionar.  În zona de Cercetare-Dezvoltare a Bitdefender lucrează peste 300 de specialişti, iar departamentul dispune de aproximativ 30% din bugetul total.

Aflaţi mai multe despre inovaţie din ediţia specială The Innovation Issue.

Un Chief Technical Officer e cel care conduce strategia de tehnologii/produse a Bitdefender.  Bogdan Dumitru e „supercreierul tehnologic” al Bitdefender, fiind secondat de Rareş Ștefan, „vizionarul” pe partea de soluţii/tehnologii pentru domeniul corporate. „Alături de ei lucrează o echipă excepţională, în Bucureşti, Cluj, Iaşi şi Timişoara, care se bate de la egal la egal cu cei mai creativi oameni de tehnologie din lume”, adaugă CEO Florin Talpeş.  

În 2012 a fost lansat primul produs Clueful pe terminalele Apple (iPhone şi iPad), prin care se simulează comportamentul unui utilizator în aplicaţiile pe care le are instalate pe terminal. Scopul e de a determina dacă acea aplicaţie ajunge să execute operaţii pe care utilizatorul nu şi le-ar dori. Cea mai costisitoare inovaţie a fost trecerea protecţiei în Cloud,  o investiţie în curs de amortizare, dar care asigură utilizatorilor conectaţi la internet continuu o protecţie optimă.

Citiţi mai multe în ediţia tipărită a revistei Forbes, apărută la chioşcuri pe 27 mai. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii