Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Praktiker România a înregistrat vânzări nete de 142,3 milioane euro

Magazin_Praktiker.jpg
  Praktiker România şi-a menţinut poziţia în piaţă şi a înregistrat, în 2012, o scădere a vânzărilor nete de doar 1,5%, în monedă naţională, faţă de 2011. În moneda europeană, vânzările nete s-au cifrat la 142,3 mil. euro, cu 6,7% mai puţin faţă de anul anterior, potrivit reprezentanţilor companiei. 

 

“România continuă să rămână o piaţă strategică pentru grupul Praktiker, fiind una dintre cele mai mari pieţe din Europa de Est. În linie cu strategia companiei, în 2013 vom investi, în principal, în promovare şi comunicare, venind în întâmpinarea consumatorilor cu soluţii avantajoase de do-it-yourself.”, adaugă Michael Krahn, Country Manager Praktiker România.

De altfel, Praktiker România a decis relansarea campaniei de repoziţionare a preţurilor – „Îţi permiţi chiar şi cu venituri mici”, demarată anul trecut. Decizia vine ca urmare a rezultatelor pozitive obţinute în urma campaniei din 2012 şi a măsurilor adoptate de companie anul trecut, care s-au resimţit atât în plan operaţional, cât şi în îmbunătăţirea principalilor indicatori de brand.

“Acest trend de stabilizare se datorează, în principal, măsurilor pe care le-am adoptat în 2012 şi campaniilor de marketing prin care am reuşit să ne promovăm ofertele în rândul consumatorilor, crescând impactul asupra percepţiei brandului. Ne bucurăm să vedem că România se numără printre ţările în care grupul Praktiker a înregistrat rezultate în creştere, iar revenirea este tot mai puternică de la un trimestru la altul. Vom continua şi în acest an să ne optimizăm business-ul şi să ne încurajăm consumatorii să aibă idei curajoase de Do-It-Yourself”, a mai spus Michael Krahn.

Ca urmare a acestei campanii, în perioada iunie-decembrie 2012, magazinele Praktiker au înregistrat creşteri atât la nivel de trafic, cât şi la nivel de vânzări. De exemplu, pe finalul anului trecut, traficul a crescut cu 4,1% în noiembrie, respectiv cu 1,9% în decembrie, comparativ cu perioadele similare ale anului 2011, în timp ce vânzările s-au majorat cu 6,4%, respectiv 3,5%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii