FacebookTwitterLinkedIn

După preluarea de către omul de afaceri de origine turcă, Omer Susli, la sfarsitul lunii februarie 2014, Praktiker a început un program de restructurare a companiei și de repoziționare a brandului Praktiker pe piața de DIY.

Luna aprilie a reprezentat startul creșterii pentru Praktiker România și a adus un profit operațional pozitiv pentru prima jumătate a anului 2014. Astfel, la numai trei luni de la preluarea companiei, profitul operaţional pentru al doilea trimestru al anului 2014 a crescut cu 44 mililioane lei față de primul trimestru al aceluiași an și cu 37 mililioane lei față de aceeași perioadă a anului trecut.

Această îmbunătățire semnificativă a rezultatelor financiare se datorează în principal optimizării de costuri pe servicii și utilități și renegocierilor ce au privit atât contractele de chirie cu proprietarii, cât și contractele cu furnizorii de marfă și servicii, obținând prețuri de achiziție și termene de plată mai bune.

Potrivit reprezentanţilor companiei, trendul în vânzări si profitabilitate s-au îmbunătățit vizibil în ultima perioadă, compania Praktiker înregistrând creșteri în vânzări în medie de peste 10% față de 2013.

“Până la finele anului 2014, suntem încrezători că vom reuși să ne repoziționăm ca un Praktiker primitor și creativ. Intenționăm să creștem profitabilitatea magazinelor existente, ba mai mult ne dorim ca în următorii 2 ani să extindem rețeaua la 45 de magazine. În mai puțin de 2 luni, vom deschide magazine în Giurgiu și Târgu-Jiu” , a declarat Omer Susli, proprietar Praktiker.

În prezent, compania are 27 de magazine Praktiker în ţară şi în Bucureşti.