Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

PPD România a înregistrat venituri de peste 26,1 milioane de euro în 2012

Nikolas_Xystouris_PPD_Romania.jpg
  PPD România, cel mai mare distribuitor de băuturi alcoolice importate premium şi super-premium de pe piaţă a înregistrat venituri de peste 26,1 milioane de euro în 2012, cu 15% mai mult decât anul trecut. 

 

Volumul total vândut în 2012 a crescut la 1,94 milioane de litri, cu peste şapte procente faţă de cifrele înregistrate anul trecut,  iar profitabilitatea a rămas la aproximativ două milioane de euro, ceea ce reprezintă media pieţei pentru băututile alcoolice importate.

Rezultatele pozitive obținute de PPD România în anul 2012 au fost influențate de lansarea brandului propriu de vodkă, TAZOVSKY Vodka, precum și de performanța brandurilor de renume la nivel mondial din portofoliul său, cum ar fi Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys și altele.

“În 2012, am reușit să obținem creșterea vânzărilor datorită parteneriatului puternic cu Diageo, a brandurilor sale cu renume internațional și lansării propriului brand de vodkă, TAZOVSKY Vodka. Odată cu evoluția si diversificarea preferințelor românilor pentru băuturi alcoolice de calitate, piața băuturilor alcoolice importate va fi în continuă expansiune. Acesta este motivul pentru care intenționăm să diversificăm portofoliul nostru de branduri, dar și să le susținem în continuare pe cele deja existente. De asemenea, vom pune în continuare accent pe dezvoltarea relațiilor cu partenerii și clienții noștri, astfel încât să ne putem crește cota de piață", a declarat Nikolas Xystouris, Director General PPD România.

Whiskey-ul J&B a rămas în topul preferințelor românilor și reprezintă 50% din vânzările totale de whiskey ale PPD România, lider pe piața locală pe această categorie. În timp ce vodka și whiskey-ul rămân băuturile alcoolice preferate ale românilor, reprezentanții PPD România consideră că cererea pentru băuturi precum romul și tequila va crește începând cu acest an, urmând tendințele la nivel european.

“Pentru anul acesta, pe lângă dezvoltarea portofoliului existent, vom continua să ne îndreptăm atenția și pe propriul brand de vodkă, TAZOVSKY VODKA, care a înregistrat rezultate excelente în primele șase luni de la lansarea pe piață, influențând în mod pozitiv veniturile și fiind extrem de bine primit de către români”, a adăugat Nikolas Xystouris.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii