FacebookTwitterLinkedIn

Este vorba despre șapte piese unisex menite să deservească nevoile de stil și confort ale călătorului contemporan. Fiecare articol încorporează expresia preocupării ambelor branduri pentru design ieșit din comun, materiale excepționale și sustenabilitate.

Steaua Mercedes-Benz – „descompusă” de Lazaro Hernandez și Jack McCollough, designerii Proenza Schouler – este elementul decorativ al genții tote și al păturilor din cașmir reciclat disponibile în diverse culori. Sub aceeași … stea – plasată discret, ca motiv decorativ pe căptușeala jaquard – stă și trenchul eco, verde-oliv – o reinterpretare în cheie actuală a unui articol clasic și nelipsit din bagajul călătorului modern.

Materiale eco sunt folosite și pentru turtleneck-ul tricotat (cașmir reciclat) și pentru t-shirt (bumbac reciclat). Articol-fetiș pentru Proenza Schouler, tricourile sunt vopsite cu produse organice prin metode ecologice.


Actrița Laura Dern și fiul ei, modelul și muzicianul Ellery Harper, ambii preocupați de sustenabilitate și design responsabil, sunt imaginea campaniei The Power of Two, care relatează o călătorie printr-un peisaj de vis cu un automobil electric Mercedes-Benz EQS. În vârstă de 54 de ani, Laura Dern este deținătoarea unui Oscar și a cinci Globuri de Aur.

Jack McCollough și Lazaro Hernandez s-au întâlnit când erau studenți la Parsons School of Design. Colecția prezentată de cei doi drept „lucrare de diplomă” a fost cumpărată în întregime de Barneys New York. În 2002 au înființat brandul Proenza Schouler, denumire care este alcătuită din numele de fată ale mamelor designerilor.

Prezentată ca expoziție în Munchen, la Studio Odeonsplatz, colecția va fi disponibilă la Selfridges în Londra și Saks Fifth Avenue în New York, iar distribuția globală se va face prin intermediul site-ului www.proenzaschouler.com.