Cautare




, Contributor

Orologerie de lux |
|

Power-breakfast cu Bell&Ross, Best Young Brand la Gala Forbes Lifetime 2015

15
Imaginează-ți cum ar fi să porți la încheietura mâinii unul dintre aparatele complexe și spectaculoase pe care le privesc piloții în carlingă, simțindu-te ca un aventurier urban. „Best Young Brand” la prima ediție a Galei Forbes Lifetime, brandul franțuzesc manufacturat în Elveția „Bell & Ross” este o infuzie de prospețime în universul orologer de top.

După ce cu o seară înainte primise trofeul „Best Young Brand” în cadrul primei ediții a Galei Forbes Lifetime, ne-am întâlnit cu echipa „Bell & Ross” la un mic-dejun bucureștean, pentru a vorbi despre noua colecție a brandului, a proba ceasuri și, firește, a povesti despre planurile de viitor ale unuia dintre cele mai proaspete și ingenioase branduri orologere ale ultimilor ani.

14Relativ tânăr, fondat în 1993, Bell & Ross este, în ciuda numelui cu rezonanțe americane sau britanice, creația a doi francezi care s-au cunoscut la universitate și au rămas prieteni pe viață: Bruno Belamich (Bell) și Carlos A. Rosillo (Ross).

Și-au dorit să creeze ceasuri „dure” și funcționale, pentru profesioniști din domenii precum securitatea, aviația sau scufundările, dar și pentru toți cei care își doresc o părticică din viața aventuroasă a unui astfel de profesionist.

5În 1996 s-a lansat modelul Bell & Ross Bomb Disposal, ultra-ușor de citit și anti-magnetic, creat pentru a face viața de zi cu zi mai ușoară pentru membrii echipei de dezamorsare a bombelor din cadrul serviciilor de securitate franceze.

A urmat, în 1997, Hydro Challenger, un ceas pentru scufundători, cu un record de rezistență până la 11.100 de metri adâncime.

6Ceea ce face însă brandul dezirabil și cool pentru mulți colecționari de ceasuri este ideea ingenioasă a ceasului „pătrat”, care pare un instrument de zbor desprins din cockpit-ul unui avion: ușor lizibil, clar, spectaculos vizual și extrem de funcțional.

Acesta este, în esență, spiritul Bell & Ross. Și, chiar dacă brandul mă duce mai degrabă cu gândul la stilul masculin, asta nu m-a oprit ca, la mic-dejunul nostru de lucru, să mă îndrăgostesc până peste cap de un model pătrățos pentru doamne, din ceramică albă și cu cadranul mărginit de diamante.

Descoperiți o poveste mai amplă despre Bell & Ross în ediția de iarnă a revistei UP BY FORBES, care va apărea la început de decembrie la toate punctele InMedio.

Processed with Moldiv

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii