Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Povestea unui serial TV – episodul IV: Câți bani din publicitate a făcut „Suleyman Magnificul”

suleyman-magnificul.jpg
Vânzările de publicitate în cursul celor 62 de episoade ale serialului „Suleyman Magnificul”, difuzate între 10 septembrie 2012 și 23 aprilie 2013, au adus televiziunii Kanal D suma de 2,27 milioane de euro, estimeazează „Forbes România”.

În pauzele publicitare ale serialului „Suleyman Magnificul” au fost difuzate 4.850 de spoturi comandate de 191 de companii. Practic, toată „floarea cea vestită” a advertiserilor a fost prezentă cu reclame în acest serial.

În funcție de audiențele obținute pe segmentul comercial (urban, 18 – 49 de ani), „Forbes România” estimează că aceste clipuri au adus venituri de 2,27 milioane de euro. „Suleyman” a fost cel mai prețios furnizor de audiență și de publicitate al Kanal D, în perioada amintită.

Cel mai mare client publicitar al serialului a fost Unilever, care a consumat un număr impresionat de puncte de audiență: 2.210,7 Gross Rating Point (GRP’30) pe targetul comercial.

Alți clienți publicitari cu volume importante de publicitate: Orange (817,6 GRP’30), GlaxoSmithKline (784,3 GRP’30), Kraft Foods (675,5), Vodafone (611), Beiersdorf (513), Henkel (482), L'Oreal (467), Reckitt Benckiser (325,1), Procter&Gamble (304,2), Romtelecom (304), Ferrero România (296,7), Johnson & Johnson (242,3), Lidl (219,7) și Cosmote (111,3).

Producătorii de bere nu l-au ocolit pe „Suleyman”: Heineken (85,1 GRP’30) și Ursus Breweries (98,1). Și bancherii au fost prezenți în calupurile publicitare ale serialului: BCR, Volksbank, ING Bank, BRD, Bancpost și Piraeus Bank.

Spotul cu cea mai mare audiență în pauzele publicitare ale serialului a aparținut companiei Petrom, a fost difuzat pe 12 octombrie 2012, și a obținut 21,9 GRP’30 pe targetul comercial.

Alte spoturi care au obținut audiențe mari au fost comandate de ING Bank (21,2 GRP’30), Orange (20,3), Volksbank (20,2) și Pepsi (19,8).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii