FacebookTwitterLinkedIn

În pauzele publicitare ale serialului „Suleyman Magnificul” au fost difuzate 4.850 de spoturi comandate de 191 de companii. Practic, toată „floarea cea vestită” a advertiserilor a fost prezentă cu reclame în acest serial.

În funcție de audiențele obținute pe segmentul comercial (urban, 18 – 49 de ani), „Forbes România” estimează că aceste clipuri au adus venituri de 2,27 milioane de euro. „Suleyman” a fost cel mai prețios furnizor de audiență și de publicitate al Kanal D, în perioada amintită.

Cel mai mare client publicitar al serialului a fost Unilever, care a consumat un număr impresionat de puncte de audiență: 2.210,7 Gross Rating Point (GRP’30) pe targetul comercial.

Alți clienți publicitari cu volume importante de publicitate: Orange (817,6 GRP’30), GlaxoSmithKline (784,3 GRP’30), Kraft Foods (675,5), Vodafone (611), Beiersdorf (513), Henkel (482), L’Oreal (467), Reckitt Benckiser (325,1), Procter&Gamble (304,2), Romtelecom (304), Ferrero România (296,7), Johnson & Johnson (242,3), Lidl (219,7) și Cosmote (111,3).

Producătorii de bere nu l-au ocolit pe „Suleyman”: Heineken (85,1 GRP’30) și Ursus Breweries (98,1). Și bancherii au fost prezenți în calupurile publicitare ale serialului: BCR, Volksbank, ING Bank, BRD, Bancpost și Piraeus Bank.

Spotul cu cea mai mare audiență în pauzele publicitare ale serialului a aparținut companiei Petrom, a fost difuzat pe 12 octombrie 2012, și a obținut 21,9 GRP’30 pe targetul comercial.

Alte spoturi care au obținut audiențe mari au fost comandate de ING Bank (21,2 GRP’30), Orange (20,3), Volksbank (20,2) și Pepsi (19,8).