Cautare




, Contributor

Forbes.com

Shopping |
|

Povestea monobrandul La Perla. Vânzări de 300.000 de euro pe piața locală

La_Perla_1.jpg
Povestea La Perla începe în 1954, în Italia, la Bologna, când Ada Masotti și familia ei au deschis un atelier pentru creat corsete. Ada Masotti era denumită „Foarfeca de Aur” pentru abilitatea de a croi și cea mai rafinată lenjerie din oraș. În alegerea numelui brandului pentru propriul atelier, Ada Masotti s-a inspirat din cutia căptușită cu catifea roșie în care își prezenta creațiile ca pe niște adevarate bijuterii. Astfel, a ales numele celei mai feminine și armonioase bijuterii: perla.

 

Câțiva ani mai târziu, micul atelier a devenit o prosperă companie. Astăzi, La Perla este un lider mondial pe segmentul de lenjerie și articole de plajă, cu peste 220 magazine deschise în lume, dintre care 70 de francize, și venituri de 120 de milioane de euro în 2011.

Renumitul brand italian a intrat și în România via Concordia Classic Bucureşti, la sfârșitul lui februarie 2012. Situat pe Calea Victoriei 118, primul magazin monobrand La Perla din țară ocupă o suprafaţă de 68 de metri pătraţi.

Vezi și un serial EXCLUSIV: luxul românesc de peste hotare. Episodul 1: Narcisa Pheres, stăpâna diamantelor rare

Pentru primul an de prezență pe piața locală a monobrandului La Perla, deschis în regim de franciză, cifra de afaceri preconizată este de 300.000 de euro.

”E o investiție de câteva sute de mii de euro, care are potențial să ajungă la vânzări de 300.000 de euro, pentru primul an în piață”, declară Camelia Tomoiagă, manager La Perla România.

Compania ia în calcul și deschiderea primului monobrand La Perla din provincie.”Startul a fost foarte bun. Era nevoie de un astfel de brand în România. Pe segmentul de lenjerie intimă nu exista în țară un produs de calitatea La Perla. După primul an vom face un bilanț și, în funcție de rezultate, vom decide dacă mai deschidem alte magazine. Pe lista cu opţiuni sunt oraşe precum Cluj, Timişoara sau Iaşi”, mai spune Camelia Tomoiagă.

Află ce se poartă în materie de vacanțe – tendințe 2012-2013

Valoarea medie a bonului de cumpărături în magazinul de pe Calea bucureșteană a Victoriei este de circa 3.500 de lei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii