Câțiva ani mai târziu, micul atelier a devenit o prosperă companie. Astăzi, La Perla este un lider mondial pe segmentul de lenjerie și articole de plajă, cu peste 220 magazine deschise în lume, dintre care 70 de francize, și venituri de 120 de milioane de euro în 2011.
Renumitul brand italian a intrat și în România via Concordia Classic Bucureşti, la sfârșitul lui februarie 2012. Situat pe Calea Victoriei 118, primul magazin monobrand La Perla din țară ocupă o suprafaţă de 68 de metri pătraţi.
Pentru primul an de prezență pe piața locală a monobrandului La Perla, deschis în regim de franciză, cifra de afaceri preconizată este de 300.000 de euro.
”E o investiție de câteva sute de mii de euro, care are potențial să ajungă la vânzări de 300.000 de euro, pentru primul an în piață”, declară Camelia Tomoiagă, manager La Perla România.
Compania ia în calcul și deschiderea primului monobrand La Perla din provincie.”Startul a fost foarte bun. Era nevoie de un astfel de brand în România. Pe segmentul de lenjerie intimă nu exista în țară un produs de calitatea La Perla. După primul an vom face un bilanț și, în funcție de rezultate, vom decide dacă mai deschidem alte magazine. Pe lista cu opţiuni sunt oraşe precum Cluj, Timişoara sau Iaşi”, mai spune Camelia Tomoiagă.
Află ce se poartă în materie de vacanțe – tendințe 2012-2013
Valoarea medie a bonului de cumpărături în magazinul de pe Calea bucureșteană a Victoriei este de circa 3.500 de lei.