Cautare




, Contributor

Forbes.com

Antreprenori |
|

PostMaster îşi majorează cota de piaţă cu 5% prin distribuţia cataloagelor bauMax şi Arabesque

postmaster.jpg
PostMaster, liderul pieţei de distribuţie neadresată de cataloage publicitare şi de servicii poştale private şi membru al grupului Austrian Post, şi-a adăugat în portofoliu retailerul DIY bauMax şi Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de construcţii de pe piaţă.

Compania va realiza pentru noii clienţi un volum estimat între 15-20 de milioane de trimiteri anual, ceea ce se va transpune într-un plus de 5% al cotei de piaţă PostMaster pe segmentul de distribuţie neadresată.

PostMaster asigură pentru bauMax şi Arabesque distribuţia materialelor neadresate la nivel naţional în zonele de interes din toate oraşele unde companiile operează magazine.

“bauMax şi Arabesque, nume importante din retailul DIY şi din distribuţia de materiale de construcţii întregesc portofoliul nostru din segmentul specific, care includea deja branduri precum Bricostore, Hornbach, Leroy Merlin şi Praktiker. Prin intermediul acestor noi colaborări continuăm să ne consolidăm poziţia de lider pe piaţa de distribuţie neadresată şi servicii poştale private, ajungând la o cotă de aproximativ 75%. De asemenea, distribuţiile deja realizate pentru cei doi noi clienţi ne reconfirmă eficienţa structurii noastre la nivel naţional, cea mai mare parte a livrărilor derulate fiind în oraşele de provincie şi localităţile limitrofe”, a declarat Mihai Preoţescu, Managing Partner PostMaster.

PostMaster are dezvoltată în prezent o infrastructură care include 47 de birouri locale, 1.600 de postaşi, hărţi vectoriale detaliate şi actualizate periodic cu situaţia destinatarilor, o capacitate de distribuţie de aproximativ 500 de milioane de trimiteri anual şi un control eficient al livrărilor.  Compania poate asigura distribuţia pe aproximativ 80% din teritoriu, acoperind 95% din populaţie.

PostMaster este cel mai mare operator privat de distribuţie de cataloage publicitare şi servicii poştale din România, cu afaceri de 9,9 milioane de EUR în 2011. Tot din 2011 compania este membră a grupului Austrian Post, unul dintre cele mai mari din industria specifică din Europa, înregistrând o cifră de afaceri de 2,35 miliarde de EUR la nivelul anului anterior.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii