Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Poșta Română a derulat prima campanie exclusiv digitală, intitulată „Poștașul digital”

Poșta Română a finalizat prima campanie de comunicare exclusiv în mediul digital, cu ajutorul atelieru.ro, concomitent cu refacerea website-ului www.posta-romana.ro și cu adăugarea unor noi servicii destinate userilor de internet.
Posta-Romana

Conceptul campaniei a fost reprezentat de noile servicii online lansate de companie, și anume transferul de bani, abonamentele de presă, serviciul track & trace și serviciul de completare online a formularelor necesare la ghișeele postale.

Irina Purcaru, directorul Directia Operațiuni și Relații Comerciale, din cadrul Poștei Române: „Postașul este este unul dintre simbolurile Poștei Romane, care se bucură de o incontestabilă și unanimă apreciere. Majoritatea oamenilor au o relație foarte bună cu postașul lor, de multe ori chiar de prietenie. Ne-am folosit de imaginea pozitivă a poștașului și l-am adus în mediul online, și astfel Poștasul Digital a devenit veriga lipsă dintre Poșta Română și mediul de comunicare preferat al acestor vremuri.“

Potrivit lui Robert Căpraru (robert caprarufoto), head of design&UX la atelieru.ro, conceptul creativ a vizat implementarea paginii „http://întreabă.poștașul.ro/“, un landing-page de campanie unde userii pot discuta cu postașul prin intermediul unei ferestre de chat.

Poștasul Digital utilizează un algoritm de inteligență artificială care poate să detecteze cuvinte-cheie în mesajele primite de la useri, răspunzându-le acestora cu trimiteri către serviciile Poștei Române”, a declarat Robert Căpraru.

Landing page-ul a avut 150.000 de useri unici în perioada de campanie, cei mai mulți useri fiind interesați de serviciile de transfer de bani, în timp ce numărul de useri unici înregistrati de www.posta-romana.ro a crescut cu 23%.

În cele trei luni de campanie au fost înregistrate peste 600 de transferuri online, cu o valoare medie a transferului de 450 de lei, și aproximativ 200 de abonamente de presă realizate prin intermediul noului site.

VEZI ZIARELE NAȚIONALE CARE AU ATRAS CELE MAI MARI BUGETE DE PUBLICITATE ÎN 2015

Ad-urile campaniei au fos targetate atât userilor din România, cât și celor mai importante comunități de români din țări europene, cele mai multe click-uri înregistrându-se în Italia, Spania, Germania și Marea Britanie.

Echipa Poștei Române care a participat la campanie a fost formata din Alexandru Brătianu, șeful departamentului marketing, Mihai Manole – economist și Cristina Alexandrescu – expert marketing, din cadrul aceluiași departament.

Echipa atelieru.ro care a implementat campania a fost formată din Cosmin Ionuț, project manager, Vlad Păun, CTO, Robert Căpraru, head of design, și Ema Dobre, community manager. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii