Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Portocala mecanică” a făcut rating la Antena 1

5447028_mediafax_foto_laurentiu_mich_23144500.jpg
Cel mai vizionat meci de fotbal din sezonul abia încheiat, la Antena 1, a fost România – Olanda, cu o medie de 1.998.000 de telespectatori la nivel urban (19% rating).A fost meciul și cu cele mai mari venituri din publicitate pentru Antena 1.

În acest sezon, Antena 1 a fost foarte atentă cu selecția partidelor de fotbal pe care le-a difuzat. Altfel spus, nu „s-a aruncat pe teren”, știind foarte bine că, oricât de mare rating ar obține un meci, clienții publicitari sunt foarte zgârciți să-și plaseze reclamele.

Antena 1 a transmis nouă partide în perioada 15 august – 6 decembrie 2012. Dintre acestea, trei au fost ale echipei naționale în Preliminariile Campionatului Mondial 2014, patru din Liga 1, un amical al naționalei și un meci al Stelei în turul de calificare în Europa League. Topul audienței este dominat de România – Olanda, program care a livrat pentru reclamele difuzate un volum de 422 de puncte de audiență (GRP’30 urban). „Forbes România” estimează că acest meci a adus Antenei 1 venituri din publicitate în valoare de 110.000 de euro.

Pe următoarele două locuri în topul audienței fotbalistice de la Antena 1 s-au plasat derby-ul Steaua – Rapid, cu o medie de 1.387.000 telespectatori pe minut (13,2% rating urban), și Romania – Andorra, cu 1.309.000 de orășeni (12,5%).

Meciul Concordia Chiajna – Steaua, câștigat categoric de militari, a făcut un rating de 7,4%, mai mare decât cel al partidelor Slovenia România (5,8%) Dinamo – Pandurii (6,4%) și Fk Ekranas – Steaua (7,1%).           

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii