Cautare




, Contributor

ForbesCars |
|

Porsche Performance Drive 2013 – off-road ziua 3

Porsche Performance Drive 2013 - off-road Day 3
GALERIE FOTO: După prima zi de competiție a urmat o zi mai "relaxantă" în Porsche Performance Drive 2013... off-road serios în Carpații Ucrainei.

După ce am încheiat pe locul patru prima etapă serioasă de concurs, a urmat această minunată a treia îi în cadrul Porsche Performance Drive 2013. Off-road prin Carpații Ucraineini cu pornire din luxoasa stațiune montană Bukovel.

Galerie foto: Porsche Performance Drive 2013 – off-road Day 3

Desigur, având în vedere starea carosabilului din toată zona Ucrainei pe care am parcurs-o pot spune că am avut sute de kilometri de off-road cu Cayenne-ul nostru, prin cratere de asfalt, macadam, apă, noroi și pietre – pe drumurile naționale ale acestei țări. Astfel, programul de off-road organizat prin munți ni s-a părut o distracție. Ideea lui a fost însă aceea de a ne arăta mai bine cum se poate descurca un Cayenne pe drumuri naturale, fără asflat.

Morala este foarte simplă: Suspensia pneumatică și toate dotările și pachetele opționale de off-road pentru Cayenne nu-i răpesc dinamismul de pe șosea și în plus transformă mașina într-un vehicul extrem de capabil în teren accidentat. Garda la sol reglabilă este sfântă ca și toată electronica sistemelor 4×4. Activarea modului "off-road" de pe consola centrală este simplă și mai ales foarte eficientă: poți trece cu ușurință vaduri de apă adânci de un metru, urca sau coborâ pante pline de noroi și iarbă și pietre sau poți să participi la mici competiții de off-road. De exemplu, trecerea prin porți create artificial în zone foarte problematice pentru mașină din punct de vedere al suprafeței de rulare. 

Atenție însă: dacă vreți să vă transformați Cayenne-ul într-o mașină de off-road aveți grijă să-i montați niște anvelope corespunzătoare așa cum am avut noi pe mașini. Altfel, roțile frumoase de vară pe 21 de inch nu vor face decât să te facă de râs la primul noroi mai serios întâlnit. Chiar și așa, capacitățile de trecere ale mașinii sunt impresionante pentru un SUV super-sport și foarte luxos altfel. Este de necrezut că o mașină care merge cu peste 250 km/h pe șosea și are două tone poate să treacă atât de ușor prin locuri atât de innacesibile doar după o modificare extrem de simplă: montarea de cauciucuri de off-road cu jante de 18 inch.

Ziua trei a competiției ne duce de la Bukovel în Polonia la Katowice pe aproape 700 km de drumuri naționale, din care peste 200 iarăși prin gropile ucrainiene. Povestea acestei zile mai târziu, aici.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii