FacebookTwitterLinkedIn

Anul 2013 a adus spitalului bucureştean Ponderas o creştere de 30%, atât în număr de pacienţi, cât şi financiar, după cum a declarat pentru Forbes România Ana Pascu, directorul de dezvoltare al spitalului.

Astfel, spitalul a avut  30.000 de pacienţi unici, împărţiţi în cei chirurgicali, de ambulator şi imagistică. Sub umbrela Ponderas funcţionează acum un spital, un ambulator şi centrul de imagistică, iar brandul  se adresează tuturor celor care au nevoie de chirurgie laparoscopică (o chirurgie de precizie pentru diverse specialităţi), fiind specializat în o ramură a acesteia,  chirurgia bariatrică (numită şi metabolică, cea care are ca scop scăderea ponderală).  Astfel , din cei 30.000 de pacienţi, 75% sunt pacienţi care vin pentru chirurgia bariatrică.  Cifra de afaceri este, de asemenea, clar împărţită între  75 % bariatrie şi 25% non bariatrie.  Spitalul şi-a propus o creştere de 25-30 % şi o  cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro. 

Anul trecut, spitalul se numea Delta Hospital şi avea afaceri de 5,5 milioane de euro. 

Citeşte mai multe despre rebrandingul Ponderas