Cautare




, Contributor

Media şi entertainment |
|

Pokemon GO: Bătălia pentru Herăstrău ne arată impactul jocului asupra afacerilor

În timp ce Pokemon GO i-a determinat pe unii să prindă toți Pokemonii, iar pe alții să își numească copiii după personajele din joc, afacerile au profitat cum au știut ele mai bine de pe urma isteriei.
Pokemon Go

Pokemon GO i-a adus gigantului Nintendo câştiguri de aproximativ şapte miliarde de dolari în prima lună de lansare. Reacţia în lumea afacerilor a fost una pe măsură. De exemplu, conform forbes.com, cea mai mare bancă a Rusiei, Sberbank, a făcut asigurări pentru jucătorii de Pokemon GO în cazul în care aceştia se rănesc.

Vezi și: Isteria Pokemon GO: Ce se află în spatele jocului care a înnebunit lumea

Ioana Maria IancuIoana Maria Iancu este asociat Berăria H și organizator al evenimentului Pokemon GO: Bătălia pentru Herăstrău, care i-a strâns pe iubitorii jocului la berărie în seara de 28 iulie.

„Dacă tot a început toată nebunia asta, am zis că dacă e cea mai mare berărie să facem ceva și pentru gameri“, a spus Ioana Maria Iancu.

„Fiecare o să primească câte ceva. Sunt trei echipe: albastră, roșie, portocalie – la final, echipa câștigătoare primește câte o băutură din partea noastră… Că e bere, că e suc…“.

Ioana Maria Iancu recunoaște că Pokemon GO este o modalitate prin care popularitatea berăriei a crescut: „Chiar dacă la noi mereu a fost plin pe terasă, cred că vin mai mulți copii acum.“

Fanii Pokemon GO sunt atraşi de berărie pentru că staff-ul a pus doi PokéStops la distanţă mică unul de celălalt. Mai mult, Ioana Maria Iancu spune că zilnic sunt puşi zeci de Lure Modules, pentru a ademeni cât mai mulţi pokemoni pe care jucătorii să îi prindă cu uşurinţă.
Ionuț RoibuleasaIonuț Roibuleasa, în vârstă de 20 de ani, a mărturisit inițial că a venit să prindă Pokemoni. Însă s-a gândit mai bine și a adăugat: „Vrei să îți zic motivul adevărat? Să câștig și să beau bere gratis!“

Ionuț Roibuleasa demonstrează că veștile despre creșterea vânzărilor încărcătoarelor externe sunt adevărate, întrucât se plânge de bacteria descărcată a telefonului, în timp ce alţi tineri se plimbă cu încărcătoarele după ei.

Vezi și: Au scăzut acțiunile Nintendo

Cererea pentru baterii care să dureze mai mult a crescut atât de mult încât Pokemon GO are deja impact asupra vânzărilor bateriilor externe şi a carcaselor de telefon cu capacitate de încărcare. Producătorii de baterii portabile au declarat pentru Forbes că vânzările pentru anumite produse au crescut semnificativ, până la dublu sau triplu doar în prima săptămână în Statele Unite.

„Mai am baterie 40%, dar joc cât mă ține. Dacă găsesc pe cineva drăguț cu încărcător, mă joc până se termină evenimentul. Baterie să avem, că net avem!“, a spus Ionuț Roibuleasa.

Are internet, deoarece berăria asigură Super Wi-Fi de care se pot bucura toţi jucătorii. Mai mult, organizatorii evenimentului au pus puncte de încărcare gratuită a telefonului, pentru ca bateria să nu fie o problemă în timpul bătăliei.

Grigore Valentin GhițăGrigore Valentin Cuta în vârstă de 29 de ani este asistent vânzări și se declară nemulțumit pentru că „nu e listă făcută, am înțeles că se adună puncte, dar cum? Lumea se joacă, e inițiativă, dar nu e organizare“.

Întrebat însă de ce a ales să facă parte din echipa roșie, declară zâmbind: „Am ales echipa roșie pentru că sunt un dinamovist convins!“

Ruxandra BadeaRuxandra Badea, 15 ani, elevă, spune că ea a venit „pentru bere și suc gratis“.

„E interesant“, mai spunea ea. „Mi se pare că ambele părți, și cei de la berărie, și noi, câștigă“.

Și are dreptate. La sfârșitul bătăliei, echipa roșie a câștigat, îndreptându-se spre revendicarea băuturilor gratis și scandând „Valor!“ în fața terasei pline de clienți.

„E interesant“, mai spunea ea. „Mi se pare că ambele părți, și cei de la berărie, și noi, câștigă“.

Rusia răspunde isteriei Pokemon Go prin lansarea unui joc similar

Și are dreptate. La sfârșitul bătăliei, echipa roșie a câștigat, îndreptându-se spre revendicarea băuturilor gratis și scandând „Valdor!“ în fața terasei pline de clienți.

Smart Bill duce gestiunea în cloud, după o investiție de 750.000 de euro

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii