Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Bunuri de consum |
|

Plus 11% în prima jumătate a anului pentru Rio Bucovina

apa_minerala.jpg
În primele luni ale anului 2013, Rio Bucovina a înregistrat creşteri semnificative ale cotelor volumice.

Cifra de afaceri a Rio Bucovina a crescut în primele şase luni ale anului cu 11 % faţă de primul semestru al anului 2012. Compania  a înregistrat în perioada Decembrie 2012 – Mai 2013 o cotă de piaţă în volum de 9.5% din totalul pieţei de apă îmbuteliată din România, mai mare cu 0.7 pp  faţă de aceeaşi perioadă  a anului trecut. Cota de piaţă volumică în categoria apă minerală naturală carbogazificată din România  a ajuns  în perioada Decembrie – Mai 2013 la 2.6% din piaţa de apă carbonatată.  

Creşterea volumelor de vânzări se explică prin investiţiile realizate de Rio Bucovina în facilităţile de producţie , eficientizarea distribuţiei , diversificarea ariei de acţiune în toate zonele ţării, precum şi extinderea portofoliul de produse. În primele şase luni ale anului, brandul a investit peste cinci milioane de euro pentru a îşi creşte capacitatea de producţie.

Compania a achiziţionat şi o nouă unitate de producţie, la Giurgiu, unde se va îmbutelia apa de masă, apa de izvor, precum şi băuturi răcoritoare carbogazoase.  Noua unitate se adaugă celorlalte două mari fabrici din portofoliu, aflate în Vatra Dornei şi Timişoara. Cele trei puncte vor îmbutelia în total aproximativ 400 de mil. de litri în fiecare an. 

Statisticile Federaţiei Europene arată că în prezent românii consumă peste 70 de litrilitri de apă plată pe cap de locuitor anual, în creştere faţă de 64 de litri în 2011.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii