Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Plățile cu carduri de masă Edenred în restaurante au crescut cu 24% în 2019. KFC, McDonalds și Taksim, în topul preferințelor românilor

Numărul de tranzacții cu carduri de masă în restaurante a crescut în prima jumătate a anului cu peste 24%, anunță Edenred Romania
Card Ticket Restaurant_Edenred

Peste 1.000.000 de angajaţi din România dețin în prezent carduri de masă Edenred, dintr-un total de 1.300.000 de angajați care beneficiază la locul de muncă de tichete de masă emise de Edenred.

Cardurile de masă Edenred sunt acceptate în peste 4000 de restaurante la nivel național. În topul restaurantelor preferate de utilizatorii cardurilor de masă figurează atât marile rețele, cât și restaurante independente: Gregory’s, Sara Green, Teto, Trattoria Verdi, Lulu du Pain, The Mark, Eurest, Ză Lokal, Sushi Garden, Pane & Pomodoro, Papa a la Papas, Kitchen, AdHoc Bistro, Trattoria Buongiorno, Boutique du Pain, Trattoria By Mr. Val, Hanu’ Berarilor, Brewtiful, City Grill, Chopstix, Condimental by Calif, El Bacha, KFC, La Mama, Marty, McDonalds, Oro Toro, Pizza Hut, Paul, Taksim, Salad Box, Speed Pizza, Subway, Sushi Garden, Trattoria Belvedere, Trattoria Verdi și mii de alte restaurante de toate tipurile, în toată țara.

„Împreună cu o serie de restaurante, am derulat campanii de marketing cu oferte speciale adresate utilizatorilor de tichete de masă, iar volumul tranzacționat în restaurantele respective a crescut cu 35%”, declară Dana Sîntejudean, Director General Edenred România & Moldova.

 

Valoarea medie a unui prânz achitat cu carduri de masă Edenred este de 25 de lei. Criteriile după care utilizatorii cardurilor de masă aleg restaurantele în care vor lua masa sunt calitatea mâncării, prețul, proximitatea față de locul de muncă, posibilitatea plății cu carduri de masă și specificul restaurantului (tip de bucătărie).

În general, preferințele angajaților pentru pauza de prânz cu carduri de masă se îndreaptă către restaurante independente, cu meniuri creative si convenabile, precum și către restaurante din mall-uri și din apropierea zonelor de afaceri, în zonele urbane mari.

„Obiceiurile alimentare ale angajaților români s-au schimbat semnificativ în ultimii 3-5 ani, pauza de prânz începând să devină o constantă a zilei de muncă, în special în zonele urbane mari. Cardurile de masă, care permit plăți rapide și flexibile și creșterea valorii zilnice a tichetelor de masă la 15.18 lei, față de 9.57 lei în urmă cu 3 ani, au susținut puternic tendința angajaților de a lua masa de prânz în afara locului de muncă. Angajații merg mai des împreună în pauza de prânz, au devenit mult mai atenți în criteriile de alegere a restaurantului și sunt foarte receptivi la calitatea ingredientelor, la opțiunile de meniuri speciale, la promoții, dar și la design-ul și atmosfera din restaurantele alese”, adaugă Dana Sîntejudean.

De asemenea, angajații își îndreaptă din ce în ce mai mult alegerile către restaurante care propun meniuri sănătoase, preocuparea pentru o alimentație echilibrată fiind în creștere pentru angajați, indiferent de activitate, gen sau generație. „Susținem această tendință prin programul FOOD, în care am selectat zeci de restaurante partenere. Astfel de restaurante, partenere în programul FOOD, au adăugat in fiecare zi opțiuni sănătoase în meniurile lor de prânz, astfel că utilizatorii cardurilor de masă au acces la meniuri echilibrate. Vrem astfel să aducem pauza de prânz la îndemâna tuturor angajaților, pentru că este un obicei esențial pentru o viață sănătoasă”, adauga Dana Sîntejudean.

În România, Edenred este cea mai mare companie emitentă de soluții de beneficii extrasalariale pentru angajati, prin carduri preplătite și tichete, acompaniate de diverse soluții online și mobile. Edenred emite în România carduri și tichete de masă, de cadouri, carduri și vouchere de vacantă, carduri și tichete culturale, de creșă, tichete sociale, precum și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri. Edenred are pe plan local peste 35.000 de companii client, 1.5 milioane de angajați utilizatori ai soluţiilor sale de beneficii și 65.000 de comercianţi parteneri, deserviţi de o echipă de peste 200 de angajaţi.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii