FacebookTwitterLinkedIn

Platforma se adresează tuturor celor care au un business cu prezență online și permite monitorizarea mențiunilor atât la nivel global, cât și la nivel regional.

Motorul de colectare a mențiunilor urmărește eficient următoarele zone: web, presă, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, precum și alte platforme video relevante. Platforma este disponibilă în limba engleză, dar poate fi utilizată oriunde în lume.

Platforma BrandMentions a fost dezvoltată de o echipă de 13 oameni, coordonată de Răzvan Gavrilaș, CEO BrandMentions&cognitiveSEO. Aceleași persoane se află în spatele cognitiveSEO, companie lansată în urmă cu șase ani.

“Am lucrat mult la curățarea datelor, pentru a nu trimite alerte false în legătură cu mențiunile. Există o piață mare pentru acest tip de produs, este simplu de utilizat și necesar oricărei persoane care deține un business online. Te ajută să răspunzi celor care te menționează online, iar acest lucru creează mai mult awareness asupra produsului tău. De asemenea, poți să îl folosești pentru a-ți monitoriza competitorii. Astfel, vei obține informații prețioase despre cât de des sau rar sunt menționați online, dar și despre participări la conferințe, recenzii negative și nu numai”, a declarat Gavrilaș.

Cei mai mulți utilizatori sunt din Marea Britanie, Statele Unite, Australia și România, iar cel mai apreciat serviciu este cel de trimitere zilnică a unui e-mail cu toate mențiunile noi ale brandului/produsului. Afacerile pot afla de câte ori sunt menționați pe baza a trei tipuri de abonamente. Numărul de branduri monitorizate până la ora actuală se ridică la 5.247.

Țările monitorizate sunt: Statele Unite, Marea Britanie, România, Argentina, Australia, Austria, Belgia, Brazilia, Canada, Croația, Cehia, Danemarca, Finlanda, Franța, Grecia, Germania, Ungaria, India, Irlanda, Israel, Italia, Japonia, Coreea de Sud, Olanda, Noua Zeelandă, Norvegia, Polonia, Portugalia, Rusia, Serbia, Singapore, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveția, Turcia, Emiratele Arabe Unite și Taiwan.

Instrumentul urmărește în timp real menționarea cuvintelor respective. Brandurile mari pot fi monitorizare pe fiecare țară în parte, pentru a urmări evoluția regională.

BrandMentions este o platformă românească dezvoltată în 2015, în varianta beta, și lansată oficial pe piață la finalul anului 2017.