Cautare




, Staff

Tech |
|

Platforma de streaming Pandora a cumpărat AdsWizz, pentru 145 mil. dolari. Cea mai mare parte a angajaților AdsWizz se află la București

Pandora, unul dintre cele mai mari servicii de streaming muzical din SUA, a anunțat că va achiziționa AdsWizz, companie specializată în tehnologie de publicitate digitală audio, care are centrul principal de engineering în București, pentru 145 de milioane de dolari.
streaming shutterstock_195607841

Prin aceasta Pandora își va îmbunătăți capabilitățile de ad tech, punând la dispoziția advertiserilor o acoperire mai mare a audienței și posibilități de monetizare  superioare.

Denumitp „Google al industriei audio”, AdsWizz este una din puținele firme de ad tech complet dedicate industriei audio, cu o prezența în 39 de țări, deservind cei mai mari jucatori din industrie: Spotify, Deezer, NRJ, Pandora, PodCastOne, Bauer Media, RMS, etc. Audio este un mediu de advertising adesea mai eficient, consumat în medie 5 ore pe zi, ajutând brandurile să relaționeze mai ușor cu audiența și să aibă rate de conversie mai mari.

Publicitatate audio creste cu aproximativ 42% de la an la an, ceea ce oferă companiilor AdsWizz și Pandora oportunități de capitalizare noi.

În acelasi timp soluțiile dezvoltate de AdsWizz îi ajută atât pe producătorii audio, cât și pe cumpărători , dându-le posibilitatea de a vinde și cumpăra spațiu de publicitate audio mult mai eficient, rapid și programatic, având acces la formate de reclame audio interactive unice, prin canalele obișnuite și prin tehnologii noi gen voice assistants.

În prezent, AdsWizz are 150 de angajati global, sediul central în San Mateo, SUA și centrul principal de engineering în București.

AdsWizz va extinde biroul din România în urma acestei achiziții, cu aproximativ 50%, dorind ca împreună cu Pandora, să dezvolte și mai multe produse și să penetreze cât mai multe piețe. Compania capută specialiști de Java developers, Big Data, QA Automation Developers, Operation Engineers și DevOps.

În urma tranzactiei de 145 de milioane de dolari, AdsWizz devine subsidiara companiei Pandora, Alexis van de Wyer rămânând CEO al AdsWizz.

“Pe parcursul ultimilor 10 ani, misiunea noastră la AdsWizz a fost să dezvoltăm capabilitățile de monetizare ale audio-ului digital, construind tehnologii avansate de advertising pe servicii de streaming muzicale, broadcasting și podcast. Rolul nostru este de a contribui la succesul și experienta tuturor stakeholderilor – branduri, producători audio și ascultători. Vom continua să facem acest lucru prin experiențe de ascultare ale reclamelor foarte bine targetate și contextuale. Unindu-ne forțele cu Pandora, unul dintre liderii și pionierii industriei audio digitale, vom creste abilitățile AdsWizz de a furniza soluții care deservesc nevoile din ce în ce mai sofisticate ale audienței digitale”, a spus Alexis van de Wyer, CEO AdsWizz.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii