Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Pizza Dominium devine Gusto Dominium și estimează afaceri cu 20% în creștere

Pe lângă rebrandingul tuturor unităților, polonezii de la Gusto Dominium mizează pe o creștere cu 20% a cifrei de afaceri.
pizza.jpg

„După o istorie de circa 10 ani pe piața locală, ne-am dorit o repoziționare și am decis rebrandingul tuturor celor șapte locații pe care le deținem. Astfel, începând din acest an, toate restaurantele noastre se numesc Gusto Dominium, odată cu acest lucru fiind realizate și modificări în ceea ce privește amenajarea locațiilor și transformarea lor în restaurante de tip trattoria”, spune Daniel Grigorescu, director general Gusto Dominium.

Un alt motiv pentru care Pizza Dominium se rebranduiește este faptul că mulți dintre clienți și potențiali clienți identificau unitățiile cu o pizzerie, deși meniul cuprindea și produse de bucătărie. Odată cu această schimbare, Gusto Dominium vizează o nouă categorie de clienți și oferă peste 60 de produse în meniu.

„În acest moment, rebrandingul a fost deja încheiat în majoritatea  locațiilor, urmând ca cea din Militari Shopping Center din Capitală să fie realizată în decursul lunii martie, iar în Ploiești să fie definitivată în următoarele două luni”, mai spune Daniel Grigorescu.

În urma procesului de rebranding, reprezentanții Gusto Dominium estimează o crește a businessului cu aproximativ 20%. Astfel, dacă îm 2015 compania a raportat afaceri de 2 milioane de euro, în acest an valoarea încasările poate ajunge la circa 2,4 milioane de euro.

„Un impact deosebit în creșterea cifrei de afaceri îl va avea și deschiderea unei locații în București, planificată pentru luna mai a acestui an. De asemenea, pentru 2016 mizăm pe inaugurarea a încă două noi restaurante Gusto Dominium, odată cu identificarea celor mai bune locații în centrele comerciale din Capitală și din țară”, mai precizează Daniel Grigorescu.

Gusto Dominium deține pe piața locală șapte unități dintre care șase în București și unul în Ploiești.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii