Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

SmallBusiness |
|

Pixurile personalizate- un obiect concret într-o lume digitală

Un pix personalizat de calitate este una din cele mai la indemana metode de promovare prin care poti transmite imaginea afacerii tale in orice birou, in orice casa, in fiecare zi. Instrumentele de scris promotionale sunt instrumente de marketing puternice si accesibile, disponibile pentru orice buget.  
Pixuri personalizate

Ele sunt intotdeauna bine primite si aduc o valoare adaugata excelenta, cu o investitie minima. Intr-o lume in care ne-am obisnuit cu vouchere online, coduri QR si alte instrumente digitale, un instrument de scris aduce un plus de concretete ofertei tale de produse sau servicii. Pixurile personalizate sunt potrivite pentru a fi oferite in orice context: cadouri la expozitii comerciale sau targuri; in cadrul †seminariilor, training-urilor sau oricaror alte intalniri de afaceri; cadouri pentru angajati, parteneri de afaceri sau clienti. Contextele, in care puteti oferi un pix personalizat, sunt limitate de propria ta imaginatie.

Un alt aspect foarte important, pixul pe care il oferi va fi folosit mult timp dupa terminarea evenimentului, de multe ori chiar si dupa terminarea campaniei de promovare in cadrul careia a fost oferit. In mod evident companiile mici nu au, de obicei, bugetul si in general resursele pe care le au companiile mai mari. Cu toate acestea, daca ai o afacere la inceput de drum sau pur si simplu ai de facut investii in alte aspect ale business-ului tau (tehnologizare, investitii in noi capacitati de productie), poti compensa acest lucru folosind creativitatea in promovare.

Daca tot decizi sa cheltuiesti niste bani pentru promovare, unul din cele mai eficiente instrumente este un instrument de scris personalizat. Dintre avantajele sale putem enumera: pretul accesibil, adresabilitatea foarte mare, gama variata de produse disponibile, perioada indelungata de utilizare, precum si faptul ca isi schimba frecvent utilizatorii, generand astfel o expunere mare la informatiile pe care le transmiti. Indiferent daca clientii tai te viziteaza online sau personal, ei cauta acelasi lucru ñ o experienta personala la cumparaturi.

Conform cercetarilor efectuate de Infosys, 86% dintre cumparatori spun ca personalizarea marketingului are impact asupra a ceea ce cumpara, iar 25% dintre acestia spun ca partea de personalizare influenteaza semnificativ decizia de cumparare. Prin urmare poti face un lucru relativ simplu: personalizeaza mesajul pe care doresti sa il transmiti clientilor tai! Un instrument la indemana este un pix personalizat.

In Romania exista multi furnizori de pixuri personalizate, ca iti pun la dispozitie zeci de modele. Alege un model de pix care beneficiaza de o suprafata mare de personalizare, astfel incat sa poti transmite mesajul tau intr-un mod cat mai complex.  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii