Cautare




, Contributor

I am a Breaking News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering important Real Estate and Economic news. Have a news tip? DMs are open on Instagram @andreea__gutu or drop me an email at andree...

Afaceri |
|

Pink Post investește 400.000 de euro în schimbarea flotei sale de autovehicule

Înființată în 2009, compania Pink Post este cel mai mare operator privat de servicii poștale din România.
Pink Post

Pink Post implementează multiple inițiative de sustenabilitate. Compania a achiziționat o primă tranșă de 10 mașini electrice pentru operațiunile din capitală. Investiția se ridică la 400.000 de eur0.

Pe lângă această achiziție, Pink Post a amenajat 4 stații proprii de încărcare pentru mașini electrice la sediul central din București.

Noile modele care completează flota Pink Post au o amprentă de carbon cu 40% mai mică decât un vehicul cu combustie internă, reducându-se semnificativ nivelul de poluare prin utilizarea acestui tip de mașină.

„Prin această inițiativă, ne propunem ca Pink Post devină un pion al sustenabilității în industria de servicii poștale în România. Aceste mașini electrice și stații de încărcare reprezintă doar începutul unui proces îndelungat de adaptare la practici prietenoase cu mediul, prin care ne propunem ca în viitorul apropiat un procent de 30% din flota Pink Post să fie mașini electrice”, a declarat Cristi Petcu, General Manager Pink Post.

La nivelul Uniunii Europene a fost creat un cadru legislativ (Fit for 55) prin care Comisia Europeană își propune să interzică vânzarea mașinilor care funcționează pe bază de combustibil fosil. Astfel, începând cu 2035, toate mașinile noi înmatriculate vor funcționa pe bază de combustibil alternativ, fiind redus nivelul de poluare. Scopul acestei propuneri este acela de a reduce cu 100% emisiile de gaze cu efect de seră.

Istoria Pink Post a început în 2009, odată cu lansarea companiei de servicii poştale Total Post. Fuziunea a fost urmată de un proces de rebranding, la finalul căruia aceasta a devenit Pink Post. Astăzi, compania oferă clienților servicii poștale și trimiteri în regim expres la nivel național, datorită unei rețele teritoriale de 60 de filiale, în cele mai importante orașe și 230 de puncte de prezență în alte localități din România.

Investițiile recente, ce depășesc 1,5 milioane de euro, au fost direcționate înspre dezvoltarea de aplicații software pentru aceste servicii, dar și pentru mărirea parcului auto, modernizarea hub-urilor și angajarea de personal specializat.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii