Cautare




, Forbes Staff

Travel |
|

Pieter Elbers, CEO KLM: KLM este prima companie aeriană din lume cu un cont WhatsApp Business

Aplicatia a fost pusă în funcțiune în câteva țări, iar serviciul va deveni disponibil pe scară largă în următoarele săptămâni.
boardingpass whatsapp 957x412 v1

KLM oferă pasagerilor săi din întreaga lume informații despre confirmarea rezervării, notificari de check-in, îmbarcare, actualizarea statusului de zbor și răspunde la întrebări în 10 limbi diferite direct pe WhatsApp, prin intermediul aplicației oficiale WhatsApp Business.

“Sunt foarte mândru deoarece KLM este prima companie aeriană din lume cu un cont WhatsApp Business. Acest parteneriat unic cu WhatsApp subliniază poziția noastră de pionier al aviației. Vrem să fim acolo unde sunt clienții noștri și, având în vedere cei 1 miliard de utilizatori, trebuie să fii pe WhatsApp. Prin acest cont WhatsApp Business, oferim clienților noștri din întreaga lume o modalitate sigură de a primi informațiile despre zboruri și de a pune întrebări 24/7. Acesta este cu siguranță un pas important în strategia noastră de social media. ” a declarat Președintele și CEO KLM, Pieter Elbers.

Oferirea de informații despre zboruri către clienți prin contul de WhatsApp face accesul la informație ușor, făcându-l disponibil în aeroport, pe drum sau de acasă. Clienții pot, de asemenea, să contacteze direct agenții KLM, 24/7, prin intermediul aplicației. Serviciul este disponibil clienților care rezervă bilete sau se conectează prin KLM.com și aleg opțiunea de a primi informații prin intermediul WhatsApp.

Mesajele sunt sigure, astfel încât acestea pot fi citite numai de către client și de KLM. Clienții pot recunoaște cu ușurință conturile verificate, utilizând aplicatia oficiala WhatsApp Business. Aceștia vor vedea o insignă de forma unei bife, de culoare verde lângă numele de contact KLM din WhatsApp.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii