Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pierderi de audiență pentru televiziunile tematice în februarie

Februarie n-a fost o lună prea bună pentru nișa televiziunilor tematice. History Channel, liderul nișei, Discovery și National Geographic Wild au suferit pierderi de audiență, iar National Geographic și Animal Planet și-au conservat ratinguri din ianuarie.
HISTORY_-_Dosarele_extraterestrilor.jpg

History Channel a avut o audiență medie de 20.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media. Ratingul general este mai mic cu 2.000 de persoane față de cel din ianuarie. În urban, audiența liderului a pierdut 1.000 de orășeni, ajungând la o medie de 15.000 de telespectatori pe minut.

National Geographic a câștigat 1.000 de persoane pe național, ajungând la o medie de 18.000, și și-a păstrat audiența urbană la nivelul din ianuarie: 12.000, mențindu-se pe a doua poziție în acest univers.

Discovery Channel ocupă a doua poziție la nivel național, foarte aproape de History, cu o medie de 19.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 2.000 față de ianuarie. În urban, audiența sa este mai slabă (nu este preluat de RCS&RDS), având doar 9.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

La nivel național, History, Discovery Channel și National Geographic își dispută primele trei locuri, la „o distanță” fiecare de 1.000 de telespectatori. În urban, lupta pentru primul loc de duce între History și National Geographic.

National Geographic Wild a suferit cele mai mari pierderi de audiență de pe această nișă: 3.000 pe național și 2.000 de telespectatori în urban.

Audiențele Animal Planet s-au menținut la nivelul lunii ianuarie: 9.000 de telespectatori pe minut pe național și 5.000 în urban (toată ziua).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii