Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Piața televiziunile pentru copii a fost mai performantă în 2013 decât canalele de sport și documentare

televiziuni_pentru_copii.jpg
Disney Channel a beneficiat de cel mai mare buget de publicitate de pe nișa televiziunilor pentru copii și tineret, în perioada 1 ianuarie – 15 decemebrie 2013. Creșteri substanțiale ale volumulor de reclame le-au înregistrat Boomerang și Disney Junior.

Televiziunile pentru copii, cuprinse în studiile de monitorizare, au livrat clienților publicitari un buget total de audiență de 47.787 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în intervalul 1 ianuarie – 15 decembrie 2013. Bugetul este mai mare cu 10,4% față de cel din anul precendent. (Pe baza punctelor de audiență – Gross Rating Points, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)

„Nișa copiilor” a fost mai performantă din punct de vedere al publicității decât segmentul televiziunilor documentare (43.190 GRP’30) și sportive (33.156), situându-se la același nivel cu piața televiziunilor muzicale (47.647).

Liderul nișei a fost Disney Channel, cu un volum de audiență de 17.495 GRP’30 pe targetul comercial. Volumul a suferit o ușoară scădere față de 2012: 3,4%.

Pe locul secund în topul publicității, dar la mare distanță de Disney Channel, se află Cartoon Network, cu un buget de 8.649 GRP’30 pe targetul comercial. Și audiența acestei televiziuni s-a erodat ușor (- 4,5%).

Boomerang a înregistrat o creștere de 51% a publicității, ajungând la 7.992 GRP’30 pe targetul comercial. În schimb, Minimax/A+ a pierdut 29,5 procente, volumul livrat fiind de 7.575 puncte de audiență.

Disney Junior se plasează pe ultimul loc al nișei, dar se anunță în acest an un jucător redutabil, audiența sa crescând de la 68,8 la 6.075 puncte de audiență, în intervalul 2012 – 2013.

Vezi si bugetele de audiență TV consumate de companiile farmaceutice în 2013!  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii