Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

MedicoverVoice |
|

Piaţa serviciilor în era digitală – în viziunea unui jucător din domeniul medical

Frecvenţa cu care apar tot mai multe facilităţi pentru utilizatorii online este cu adevărat impresionantă. Ceea ce diferenţiază jucătorii din zona medicală nu mai este doar diversitatea şi tipologia serviciilor oferite, cât apropierea faţă de consumator prin canale noi la care să aibă acces oricând, la orice oră, la serviciile de care are nevoie.
medicover

GRUPUL SUEDEZ MEDICOVER ANIVERSEAZĂ ANUL ACESTA 20 DE ANI DE ACTIVITATE, ESTE CEL MAI MARE FURNIZOR DE SERVICII MEDICALE PRIVATE DIN EUROPA CENTRALĂ ŞI DE EST ŞI OFERĂ SERVICII MEDICALE INTEGRATE PACIENŢILOR DIN 14 ŢĂRI (ROMÂNIA, POLONIA, SUEDIA, TURCIA, GERMANIA, MAREA BRITANIE, UNGARIA, UCRAINA, BELARUS, BULGARIA, SERBIA, GEORGIA, REPUBLICA MOLDOVA, RUSIA).

Suntem o companie multinaţională cu peste 11 000 de angajaţi, cu peste 6,5 milioane de vizite pe an în cele 100 de clinici, 3 spitale, 70 de laboratoare şi peste 1000 de parteneri.

O asemenea dezvoltare s-a realizat numai datorită inovaţiei şi a capacităţii de adaptare, în România Medicover fiind primul jucător străin de pe piaţa serviciilor medicale private. Aici s-au setat standardele în privat, s-au definit cerinţele unui act medical de calitate, conform unor protocoale internaţionale şi am implementat un Sistem de Management Integrat, prin intermediul căruia oferim clienţilor Medicover garanţia că serviciile noastre sunt sigure din punct de vedere al calităţii.

Medicover a fost prima companie care a introdus dosarul medical electronic încă din anul 2006, ceea ce înseamnă un istoric medical în baza căruia medicii pot recomanda tratamentul optim în funcţie de particularităţile fiecărui caz.

Ce am observat în cei patru ani de când fac parte din echipa Medicover este multiplicarea semnificativă a canalelor de interacţiune cu pacientul actual sau potenţial. Am avut o creştere de 50% a numărului de vizitatori online în Q1 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, din care peste o treime de pe terminale mobile.

Faţă de anul 2014 s-a dublat numărul de utilizatori din mobile, după ce în noiembrie 2014 am fost primii care au realizat pe piaţa de servicii medicale din România o versiune mobile a site-ului

medicover.ro Aici se regăsesc toate informaţiile din site-ul medicover.ro: programul medicilor, adresele clinicilor şi spitalului Medicover, serviciile şi preţurile, dar şi informaţii utile care se pot regăsi în articolele medicale scrise chiar de medicii noştri. În plus, clienţii se pot programa mult mai repede apelând direct numărul de Call Center şi pot fi sunaţi înapoi prin funcţia de „Call Back”.

Feedback-ul pacienţilor a apărut imediat iar solicitările de oferte sau detalii de pe terminalele mobile au crescut de peste 5 ori.

Pasul următor a fost unul curajos, având în vedere experienţa magazinelor online disponibile în România. Am văzut aici un potenţial neexplorat – posibilitatea de a cumpăra servicii medicale, sub formă de pachete sau oferte speciale, direct de pe site.

Împreună cu o agenţie online cu experienţă, în luna decembrie am lansat, în premieră pentru România, primul magazin online dedicat ofertelor speciale pentru un stil de viaţă mai sănătos.

Medicover Shop a oferit, pentru început, acces la 25 de pachete la preţuri promoţionale, cu plata online pentru pachetele sau serviciile medicale dorite, cu posibilitatea de a cumpăra serviciile pentru cineva drag sau pentru tine – simplu şi rapid. În prezent sunt disponibile 80 de produse în Medicover Shop, iar pentru anul viitor estimez o creştere până la 300 de produse.

Avem o dublare a comenzilor în aprilie 2015 faţă de luna decembrie 2014 şi asta ne dă încredere să extindem gama de servicii şi pachete şi să acoperim toate clinicile din Bucureşti şi din ţară. În acest sens am implementat un program pilot pentru Timişoara şi Constanţa şi intenţionăm să extindem disponibilitatea pentru toate cele 16 clinici Medicover.

Medicover Shop este foarte uşor de accesat, în doar 3 paşi simpli pentru lansarea unei comenzi: adăugare în coş, comanda şi plata.

Nu este necesară autentificarea, ceea ce oferă oricărui client potenţial posibilitatea de a cumpăra rapid un produs sau pachet de servicii. După plata online, utilizatorul este contactat pentru efectuarea programării. Procesarea plăţilor se face în maximă siguranţă prin partenerul euplătesc.ro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii