Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

Piața locală de e-commerce atrage un nou investitor. Retailerul home&deco „Bonami” a deschis un magazin online

Retailerul ceh Bonami, ce comercializează online produse home&deco, și-a făcut intrarea pe piața locală în această lună, România fiind printre primele țări de pe harta companiei, după țara natală, Polonia și Slovacia.
 aboneaza-te
Manuela Ionescu Country Manager_David Siska CEO Bonami

Această extindere a firmei vine la mai puțin de patru ani de la înființare, afacerea fiind fondată în ianuarie 2013. Cu o echipă de aproximativ 100 de persoane, Bonami oferă clienților o listă cu 1.800 de branduri ce produc mobilă și accesorii pentru locuințe.

„Bonami a ales să intre pe piaţa din România deoarece piaţa locală de e-commerce este în continuă creştere, în special pe segmentul de home&deco. Anul acesta, această piaţă va genera vânzări la aproape jumătate din totalul pieţei de e-commerce din Cehia, dar cu o creştere mult mai rapidă. Această dezvoltare pe orizontală a zonei de e-commerce din România nu este surprinzătoare, dacă ținem cont că, în România, peste 11 milioane de oameni sunt conectaţi la Internet, iar cumpărăturile online sunt o soluție preferată de tot mai mulți cumpărători”, au declarat reprezentanții retailerului în cadrul conferinței de presă ce anunța lansarea.

David Siska, CEO-ul companiei, a adăugat: „(…) Românii au început să se sature de produsele banale, care se găsesc oriunde şi pe care oricine le are în casă. Ei caută acum lucruri deosebite, iar online noi le putem oferi mii de produse zilnic, dar și inspirație. Pentru a veni şi mai mult în ajutorul clienţilor noştri, plănuim să lansăm aici și revista noastră plus alte servicii“.

Citește și: Amazon angajează 400 de IT-iști în noul centru tech deschis în Iași

Lansarea magazinului online este doar primul pas în strategia companiei, de a face din Bonami un brand popular la nivel local, următoarele noutăți fiind aduse în lunile ce urmează. În alte țări, Bonami invită un arhitect să discute online cu oamenii și le oferă răspunsuri la întrebărilor lor, astfel încât aceștia să aibă un sprijin deplin pentru planurile lor.

Retailerul a ales luna octombrie pentru lansarea în țara noastră cu scopul de a „prinde” vânzările din apropierea Sărbătorilor. Portofoliul la care vor avea acces în noiembrie clienţii din România va cuprinde peste 20.000 de produse unice. Livrarea este gratuită la comenzile care depăşesc 300 de lei, iar returul se poate face timp de 30 de zile.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii