
„Comerţul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creştere, iar România nu face excepţie, înregistrând o evoluţie accelerată, pe fondul pandemiei de COVID-19, care în mod normal s-ar fi înregistrat în ani de zile. Această evoluţie a avut un impact direct în creşterea e-commerce-ului şi în accelerarea adopţiei plăţii online cu cardul. Principalii actori care au susţinut această creştere rapidă au fost comercianţii şi cumpărătorii”, a declarat Elena Gheorghe, country manager PayU România, potrivit Agerpres.
Rata de acoperire pentru plăţile online cu cardul a crescut cu 50%, atingând 36% în 2020, cu un maxim raportat de unii comercianţi de peste 50%. Volumul total procesat de PayU aproape s-a dublat, iar numărul tranzacţiilor procesate a crescut cu 61%, ajungând la 72 de tranzacţii pe minut, în timp ce valoarea medie a unei tranzacţii s-a majorat cu 22%, până la 46 de euro, anul trecut.
„Pentru 2021 estimăm o creştere de 25% a numărului tranzacţiilor online şi ne aşteptăm ca rata de penetrare a plăţii online cu cardul să atingă pragul de 39%”, a spus Gheorghe.