Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Piața de radio a crescut cu 54.500 de ascultători la nivel național, în prima parte a acestui an

Numărul românilor cu vârste de peste 11 ani, care au ascultat un program de radio în perioada 12 ianuarie – 26 aprilie 2015, s-a ridicat la 11.159.000, cu 54.500 mai mult decât în „valul de primăvară” a anului trecut, arată recentul studiu de audiență radio realizat de IMAS şi GfK România.
radio statie

Kiss FM a avut cel mai mare număr de ascultători pe zi, la nivel național: 2.050.800, în perioada 12 ianuarie – 26 aprilie a.c., cu 208.300 mai puțin decât în primăvara anului trecut. Deși a înregistrat o pierdere importantă, Kiss FM rămâne stația cu cea mai mare medie zilnică de ascultători (daily reach). Cota de piață a Kiss FM a fost 11,2%.

Canalul public Radio România Actualități a avut o cotă de piață (timpul de ascultare) de 14,7% la nivel național, cea mai mare de pe piața radio. Acest lucru arată că ascultătorii acestui post acordă un timp mai mare de ascultare programelor Radio România Actualități. Pentru postul public, daily reach a fost de 1.874.200 de ascultători, în scădere cu 146.800 de persoane față de primăvara anului 2014.

Rețeaua Radio ZU a înregistrat o audiență de 1.692.000 de persoane pe zi și o cotă de paiță de 8%. Audiența programelor Radio ZU a crescut cu 55.100 de persoane față de anul trecut.

Audiența națională a rețelei Pro FM, care din acest an aparține RCS&RDS, a crescut cu 2.000 de ascultători, ajungând la o medie zilnică de 1.520.700 de persoane.

Europa FM a câștigat un număr important de ascultători în cursul ultimului an: 123.500, ajungând în această primăvară la un daily reach de 1.422.100 de persoane.

Radio Antena Satelor, stație aparținând Radiodifuziunii Române, ocupă locul 6 în topul audienței naționale, cu o medie de 767.900 de ascultători pe zi, cu 7.800 mai mult decât în primăvara anului trecut.

Studiul de audiență arată că, la nivel național, a crescut numărul persoanelor care ascultă un radio care nu se află în studiul comandat de Asociația pentru Radio Audiență (ARA). Astfel, 2.601.100 de persoane au ascultat un alt radio decât cele 19 aflate în studiu, cu 92.100 mai mult decât la începutul anului 2014.

Studiul a fost realizat pe un eșantion reprezentativ de 9.416 de persoane, cu vârste de peste 11 ani.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii