Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

SmallBusiness |
|

Piața de bricolaj și-au redus promovarea pe televiziuni

bricolaj_dedeman.jpg
Publicitatea TV pentru ofertele magazinelor de materiale de construcții și amenajări interioare a scăzut cu 19% în prima jumătate a anului față de aceeași perioadă a anului trecut. Dedeman a fost cel mai mare consumator de publicitate TV pe nișa de bricolaj.

Campaniile de publicitate TV pentru rețelele de retail de bricolaj au acumulat 10.071 puncte de audiență all urban (Gross Rating Point – GRP’30), în prima parte a acestui an. Volumul este cu 19% mai mic decât în 2012. (Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

Reclamele pentru ofertele companiei Dedeman au obținut un volum total de audiență de 3.711 GRP’30 all urban, cu 38,4% mai mare decât în 2012. Dedeman a beneficiat de cel mai mare buget de publicitate consumat pe televiziuni.

Pe locul secund în topul investitorilor în publicitate TV s-a plasat Praktiker, cu 2.235 GRP’30 all urban. Bugetul său din prima jumătate a anului a fost mai mic cu 28,5%.

Și Bricostore a suferit o scădere a vizibilității pe televiziune: – 20%. Volumul său de audiență a fost de 1.600 de puncte de audiență, all urban.

OBI România a strâns un volum de 1.551 puncte de audiență, cu 27% mai mare decât în 2012. Campaniile de promovare pentru rețelele Hornbach și bauMAX au reduse: 658, respectiv 314 GRP’30 all urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii