Campaniile de publicitate TV pentru rețelele de retail de bricolaj au acumulat 10.071 puncte de audiență all urban (Gross Rating Point – GRP’30), în prima parte a acestui an. Volumul este cu 19% mai mic decât în 2012. (Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)
Reclamele pentru ofertele companiei Dedeman au obținut un volum total de audiență de 3.711 GRP’30 all urban, cu 38,4% mai mare decât în 2012. Dedeman a beneficiat de cel mai mare buget de publicitate consumat pe televiziuni.
Pe locul secund în topul investitorilor în publicitate TV s-a plasat Praktiker, cu 2.235 GRP’30 all urban. Bugetul său din prima jumătate a anului a fost mai mic cu 28,5%.
Și Bricostore a suferit o scădere a vizibilității pe televiziune: – 20%. Volumul său de audiență a fost de 1.600 de puncte de audiență, all urban.
OBI România a strâns un volum de 1.551 puncte de audiență, cu 27% mai mare decât în 2012. Campaniile de promovare pentru rețelele Hornbach și bauMAX au reduse: 658, respectiv 314 GRP’30 all urban.