Cautare




, Contributor

Bani și Investiţii |
|

Piaţa auto scade, investiţiile GEFCO în România cresc

Grupul GEFCO, un jucător important pe piaţa activităţilor de logistică, a investit în 8 locaţii din România, iar anul acesta se aşteaptă la o creştere de 20% a activităţii de logistică a vehiculelor finite şi de atingerea unui procent similar în totalul lanţului de distribuţie la nivel naţional.
Jerome Chevrolet

Liderii companiei consideră România drept principalul nucleu de dezvoltare din zona Balcanilor, din care mai fac parte Bulgaria, Slovenia şi Croaţia. Cu o cifră de afaceri de 76 milioane de euro în 2013, regiunea prezintă potenţial pentru dezvoltarea unor servicii logistice complete.

“România este subsidiara nucleu a zonei Balcanilor, atât din prisma potenţialului de afaceri oferit de sectorul industrial local, cât şi datorită gradului de maturitate atins de GEFCO România în ceea ce priveşte managementul afacerii, în cei 9 ani pe piaţă. Este un exemplu de bună practică pe care încercăm să îl utilizăm în dezvoltarea subsidiarelor mai noi”, a declarat Jérôme Chevrolet, Director general GEFCO Bulgaria şi Area Manager pentru ţările din Balcani.

Planurile de dezvoltarea ale regiunii gândite de GEFCO propun României rolul de liant rutier intercontinental, axa Arad-Bucureşti putând deveni fluxul de bază al activităţilor logistice din regiune. De asemenea, grupul doreşte crearea unui traseu maritim regional, cu portul Constanţa ca element principal, acesta având un trafic anual de 43 de milioane de tone.

Portofoliul GEFCO cuprinde în proporţie de 59% companii auto, dar şi companii din industriile electronice, electrocasnice sau FMCG. Scăderea pieţei auto influenţează negativ activitatea logistică a grupului, dar planurile de dezvoltare ale acestuia, precum şi cele aproximativ 350 de proiecte noi care sunt procesate lunar de către companie în această regiune oferă posibilitatea de creştere a cifrei de afaceri, care s-a mărit cu 11,8% între 2011 şi 2013.

La nivel global, Grupul GEFCO a înregistrat o cifră de afaceri de 4 miliarde de euro în 2013. Ambiţiile companiei sunt legate de dublarea acestei sume până în 2020 şi de crearea unor noi subsidiare în fiecare an.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii