Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Phoenix Media a lansat în București primul instrument de măsurare și planificare de digital outdoor

Phoenix Media, companie de outdoor digital a lansat prima aplicație de planning programmatic. Sistem Extins de Trafic Integrat (SETI) este rezultatul unui studiu derulat împreună cu D&D Research, care și-a propus să identifice un profil demografic al persoanelor aflate în trecere pe lângă cele mai tranzitate 43 de locații din București.
Dio Boaca, Phoenix Media

Pe cele 30 de ecrane deținute de Phoenix Media în Capitală au fost instalate una, două sau trei camere, care filmează și numără în real time. Aplicația SETI numără doar oamenii pentru care există o probabilitate foarte mare să vadă spotul difuzat pe TV Screen, 90% -100%. În funcție de direcția lor de mișcare, sunt luați în considerare doar cei care se îndreaptă direct către ecran.

Totodată, pentru fiecare locație din București, Phoenix Media știe exact cărui tip de target se adresează și care este probabilitatea publicului-țintă de a vedea spotul pe ecrane.

În realizarea unei cercetări cât mai corecte, s-au utilizat parametri relevanți, precum sex, vârstă, educație, ocupație, venituri, adresă domiciliu, adresă loc de muncă, traseu spre job, traseu spre casă.

Dio Boacă (foto), directorul general Phoenix Media, a spus: „SETI este primul instrument de măsurare și planificare de digital OOH. Ne-am dorit să oferim clienților cu care lucrăm o targetare outdoor customizată și iată că am reușit să facem asta. Pentru prima dată în România, avem un instrument care ne oferă un profil demografic, alocat pe ore, pentru OOH. Am instalat camere pe toate ecranele noastre și cu ajutorul unui soft de măsurare perimetrală cuantificăm traficul înregistrat în locațiile unde suntem prezenți cu TV Screen-uri.”

Aplicația SETI permite clientilor să aibă acces în timp real la statusul campaniei pe care o derulează. La doar un click distanță, pe site-ul www.phoenixmedia.ro, aceștia pot verifica indicele de perfomare a campaniei setate și pot modifica în orice moment criteriile selectate.

Dan Petre, Managing Partner D&D Research: „Nu s-a mai realizat niciodată în istoria Capitalei un studiu de trafic atât de complex. Am luat în considerare trei perioade diferite ale zilei și am intervievat atât pietoni, cât și șoferi, în total aproape 30.000 de chestionare. Pentru nivelul Bucureștiului este o cifră foarte mare, de aici relevanța crescută a studiului. Datele obținute au reușit, printre altele, să demonteze si unele false percepții. Spre exemplu: cel mai mare trafic din București este înregistrat în intersecția Tineretului (3.312.411 impresii generate în decembrie 2015); Piața Universității este prezentă în top 10 locații tranzitate din cauza faptului că pietonii folosesc preponderent pasajul pietonal și nu pot fi cuantificați de către camere; zona Pipera are un profil format din 70% bărbați, cu vârste între 20 și 49 de ani și nivel socio-economic ABC, iar Piața Domenii și Mircea Vodă este tranzitată de persoane cu venituri medii spre ridicate”.

Phoenix Media s-a lansat pe piața OOH în 2003. În 2014, Phoenix Media a avut o cifră de afaceri de 2,04 milioane euro și un profit net de 54 173 euro. Firma este deținută de Cristian Amza (majoritar) și Daniel Petre Boacă.

VEZI CARE VOR FI INVESTIȚIILE PUBLICITARE LA NIVEL MONDIAL ÎN 2017!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii