Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Philips și Ogilvy & Mather te îndeamnă să trăiești „pe barba ta”

În această vară, Philips și Ogilvy & Mather derulează campania „Fii pe barba ta!” pentru lansarea noului aparat de bărbierit electric Philips Click & Style.
Fii_pe_barba_ta!_Philips_Ogilvy

Campania îi îndeamnă pe bărbați să fie responsabili și independenți, să deschidă noi orizonturile și, nu în ultimul rand, să se distreze. Toate sub „bagheta” lui Marius Moga și a crew-ului său.

Ca un teaser esențial pentru campanie și ca temă sonoră a verii, a fost lansat alături de Marius Moga melodia „Pe barba mea”. Melodia are deja peste 3 milioane de vizualizări pe YouTube.

Promisiunea brandului este evoluția personală, dezvoltarea  unui stil original și tot ce înseamnă tips & tricks pentru un look fantastic. Accentul pe această idee a fost pus chiar de Marius Moga, cel care, odată cu lansarea melodiei, a adoptat și un nou look, coerent cu ideea campaniei.

„Provocarea din campania noastră, «Fii pe barba ta!», este pentru tinerii care își doresc să trăiască cele mai intense aventuri, să fie pe cont propriu, la vârsta la care apetitul pentru distracție este foarte ridicat. Și, pentru că stilul personal și muzica ocupă un loc la fel de important, am venit cu o propunere de experiență inedită prin parteneriatul cu unul dintre cei mai buni artiști din România, Marius Moga, care îi va inspira pe tineri”, declară Anda Mihai, Marketing Manager Personal Care Consumer Lifestyle Philips Europa de Sud Est.

La rândul său, Albert Nica, Executive Creative Director la Ogilvy & Mather România, a spus: „«Pe barba ta» este mai mult decât o campanie de promovare, este și un manifest pentru independență. Fie că e vorba doar de stilul personal sau de dorința de libertate, campania le oferă tinerilor o platformă pe care pot să interacționeze cu unul dintre cei mai prolifici și admirați artiști ai generației lor, Marius Moga”.

Comunicarea campaniei are o puternică componentă de digital, fiind susținută și de activări pe partea de PR, OOH și in-store.

Echipa care a lucrat la campanie este formată din: Anda Mihai, Andra Barchi, Iulian Bondar, Alina Marin, din partea Philips România, și Albert Nica, Adrian Diac, Paul Derșidan, Bogdan Anghel, Andreea Mitea, Loredana Caradimu, Raluca Marin, Ela Crețu, Luana Roth, Paula Popa, Carmen Grosu, Cezara Blidea, Lilian Neagu, Octavian Catană, Robert Oancea, Radu Mirea din partea Ogilvy & Mather România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii