FacebookTwitterLinkedIn

Juriul, cu renume internaţional, a premiat produse din toate categoriile de produse Philips. Categoria Lighting a obţinut zece premii în cadrul secţiunii Design de Produs, graţie modelelor stilizate perfect, în vreme ce alte trei premii au recompensat inovaţiile din domeniul healthcare.

Produsele din categoria Consumer Lifestyle au rotunjit cuantumul premiilor obţinute. Astfel, categoria produselor de Îngrijire Personală şi-a insuşit şase premii şi alte cinci au mers către categoria electrocasnicelor de bucătarie. Alte două premii au recompensat design-ul ingenios al produselor pentru călcat şi unsprezece pe cel al noilor produse de entertainment. De asemenea, Philips a primit două premii iF Communication Design pentru aplicaţia InSight şi pentru configuratorul online OLED LivingSculptures.

„Câştigarea unui premiu iF este o recomandare instantă şi absolută, având în vedere că vine de la una dintre cele mai prestigioase competiţii”, spune Sean Carney, Chief Designer Officer la Philips. „Câştigarea a 39 de premii este un semn clar că echipa noastră de design ştie cum să creeze cele mai dorite şi calitative produse din lume.”

Cu o istorie de 60 de ani, competiţia iF este recunoscută global în materie de design, onorând rezultatele excepţioale în ceea ce priveşte design-ul de produs, comunicarea şi packaging-ul. Un juriu recunoscut internaţional, compus din 49 de experţi, alege câştigătorii din 4,352 de propuneri înscrise de 1,920 de participanţi din 51 de ţări.

Ceremonia premiilor iF va avea loc pe 22 februarie, 2013 în Munchen, Germania, unde cei 75 de premianţi vor fi anunţaţi oficial.