„Corporate Affairs este o funcție-cheie pentru compania noastră și ne bucurăm că Alexandra ni s-a alăturat pentru a coordona comunicarea Philip Morris în Romania”, a spus Steen Hjortholm, Managing Director Philip Morris în România. ,,Alexandra va contribui la îndeplinirea obiectivelor noastre prin experiența sa în corporate affairs, relații publice, relații guvernamentale și resurse umane, acumulată în companii de renume, cu rezultate excelente de-a lungul anilor. Sunt convins că expertiza și cunoștințele sale se vor dovedi foarte valoroase pentru consolidarea poziționării companiei noastre ca partener de încredere, pe termen lung, atât pentru autorități, cât și pentru mediul de business din România.”
Înainte de a se alătura Philip Morris, Alexandra a lucrat pentru mari companii internaționale, printre care Nestlé România, Unilever South Central Europe și McDonald’s România, pentru care a dezvoltat strategia de comunicare internă și externă și a coordonat toate activitățile de Public Affairs.
„Mă bucur să mă alătur Philip Morris din România, un investitor major pentru țara noastră, o companie importantă, cu branduri valoroase – lideri globali pe o piață plină de provocări. Sunt sigură că, alături de echipa Philip Morris, vom implementa proiecte frumoase și relevante, care să susțină eforturile companiei,“ a declarat Alexandra Olaru.
Cu o experiență de 18 ani în comunicare, Alexandra a fost Președintele International Advertising Association (IAA) între 2011 și 2013 și membru în conducerea Consiliului Român de Publicitate, International Advertising Association și Romalimenta. Noul Director Corporate Affairs al Philip Morris în România a absolvit în 1996 facultatea de Relații Economice Internaționale din cadrul Academiei de Studii Economice.
Numirea Alexandrei Olaru vine în urma deciziei Soranei Mantho de a începe o carieră de consultant independent.